2013. január 28., hétfő

Elkenődtem...

Hát ma reggel igencsak elkenődtem :( A csopiban kezdtem a napot, olvastam többen is mérlegeltek ma, és mivel a Holdunk is fogyásnak indult, többen fogytak is ma reggelre. Na gondoltam én is rápattanok, bár csak hét végén kellene, de gondoltam meglepem magam. Hát sikerült.... :( Nem h fogytam vna, azok után h egész múlt héten egy grammot sem fogytam, még híztam is 60 dkg-t :((( Tény h nem éheztetem magam, sőt az ebédjeim egyáltalán nem diétásak, max odafigyelek pár apróságra, de nem nassolok, nem eszek édességeket, max tízórai v uzsi időben, de úgy gondolom ez igazán minimális és hízok??? A tornákat meg nem is említettem... Borzasztóan elkenődtem most! Tudom h nem szabad kapkodni és türelmetlennek lenni, hisz ezt emlegetem én is folyamatosan h szépen lassan, okosan és egészségesen szeretném leadni ezt a pár kg-t, de ez h lassan eltelik a verseny első hónapja én meg egyet előre lépek majd kettőt vissza, kicsit a kedvemet szegte... Vagyis rosszul fogalmazok, eszem ágában sincs feladni v ilyesmi, csak nagyon elgondolkodtam dolgokon... Ugye a minap nézegettem a régi diétás étrendjeimet, ma előszedtem a még korábbit, amikor 13 kg-t fogytam. Nos, tény, akkor sokkal kevesebbet ettem! Teljesen elhagytam a köreteket, semmi tészta, rizs és krumpli nem szerepelt az étrendemben, a szénhidrát és a kalória bevitel is minimális volt, mellé rengeteg torna (tény, több időm is volt..) Gondolom ha most is így tennék, akkor jobban menni, vagyis akkor menne... De félek attól h megint csak izomból fogynék, ugyanúgy maradna rajtam zsír, és nem ész nélkül szeretném ezt csinálni, tudom h később úgyis visszatérnék legalább a normális ebédekre, és hosszú távon a sok ch megvonás sem jó megoldás... Sokat olvasgattam és tanultam mostanában, nagyrészt a csoport segítségével. Nem szabad túlságosan lecsökkenteni a napi energia bevitelt, mert utána ahogy fogyunk egyre kevesebbet ehetünk majd csak ahhoz h ne hízzunk vissza, és ez nem jó. Ezért próbálom én is így csinálni, lassan és ésszel. Csak ez a hátulütője h így az az érzésem h egy helyben toporgok, mintha nem is csinálnék semmit... Holott azért ha jobban belegondolok az nem igaz... Hisz elhagytam a cukros dolgokat, lassan egy hónapja h semmi igazi bűnös dolgot nem ettem, és az IR diéta alapelveit maximálisan próbálom betartani. Ez a másik, az IR diétás naplómban is teljesen hasonlóan ettem mint most, ugyanúgy megettem a normál ebédemet, ettem reggel és este is tk pékárút és mégis tovább fogytam. Ebben bíztam és bízom most is h elég lesz ennyi ahhoz h ezt a 2-3-4 kg-t leadjam még... És a legelején is úgy indultam neki h adok magamnak egy hónapot így, aztán max ha nagyon nem megy, akkor szigorítok még. Amin lehetne és esetleg még tudok, az a kevesebb zsír bevitel. A sajtokat, vajat le lehet cserélni light-ra. De máson nem is nagyon tudom mit lehetne még... Hisz a pékárút évek óta csak tk-t eszek (már amennyire hinni lehet az összetevőknek...) cukrosat nem eszek, fehér liszt is gyakorlatilag teljesen ki van iktatva, nagyon minimális ami esetleg becsúszik... Szóval nehéz eldönteni mi lenne a jó és ideális folytatás, amit hosszú távon folytatni tudnék és beleférne a családunk életvitelébe is, hisz nem csak magamra kell gondolnom...

Mozgás terén próbálok még intenzívebb lenni, több kardiót bevinni és a lehető legkevesebb pihi napot tartani... És nagyon nagyon remélem h így jó lesz és haladni fogok, mert nyárra igenis jól fogok kinézni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése