2013. január 29., kedd

24. nap mérlegelni vagy nem mérlegelni...

Reggel majdnem mérlegre álltam, de aztán mégsem... Hétvégéig most már nem... viszont ha most sem lesz eredmény, akkor újra gyakrabban fogok mérlegelni... H lássam a tendenciát, mert gondolom azért egy héten belül csak mozog vmerre a súlyom... így látni fogom mi az aminek a hatására csökken, na és abba az irányba kell menni... De azért bízom benne h talán kellemes meglepetés fog érni...

Estére megpróbálom elhagyni a kenyeret... Már múlt héten is többnyire csak abonettet ettem, de van mikor kenyeret... El kellene hagyni teljesen, de olyan nehéz... azért sztem lesz h inkább toast kenyeret eszek, az is több a semminél de mégsem olyan veszélyes talán... Nem tudok mindig olyan tápláló kaját kitalálni ami mellé elég az abonett...

Tornában heti 3 kardiot szeretnék mindenképp, mellé pedig amire még marad idő, de főleg comb és csípő, popsi...

Ma pihi nap lett vna az eredeti terv szerint, de azt hiszem ettől most már maximálisan sikerül eltérnem :D PE kardio intervallum edzést csináltam meg, az ugye 20 perc, és utána még belső combra edzettem, PE alapján, de nem csináltam meg csak 1 kört és nem az órát néztem hanem mindenből 28-32-t csináltam. Közben 2x15 női fekvőtámasz h azért teljesen a felső test sem maradjon ki :) Holnap hasra kellene vmit csinálni, még kitalálom mi legyen, ma letöltöttem sok PE kisvideót, és ezek tetszenek, mert meg van adva miből hányat kell, csak meg kell jegyezni a gyakorlatokat, zene és kész :) Sztem ezekből fogok szemezgetni mostanában.

Kardio-nak pedig az intervallum edzés, v RR comb tornák, azok pörgetnek is azért sztem rendesen...

24. nap

Reggeli: kcal ch
1 sz rozsos kenyér (45 gr) 110 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
2 sz csirkemell sonka 20
20 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
3 db győri kakaós tk keksz 53 8
Ebéd:

1 db hortobágyi húsos palacsinta 330 32
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db túrós joghurtos palacsinta 180 25
Vacsi:

2 db abonett 32 6
magyaros szendvicskrém (kb 30gr) 75 1
2 sz csirkemell sonka 20
1 db főtt tojás 90

1209 109,2

Azt nem is értem h lett végül ilyen kevés, pedig alig mertem du megenni azt a túrós palacsintát... A palacsinta egyébként nagyobb részt graham lisztből van, de van benne fehér liszt is, így azért nem teljesen rossz a felszívódást tekintve, és nincs is annyira fűrészpor íze, abszolut vállalható lett :) Cukor nincs benne, csak a túróban egy kis xilit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése