2013. január 25., péntek

20. nap Növő Hold...

Volt szó róla a csopiban is és Nonó is írt róla a blogban, én sem tudom kihagyni... Ez lehet az oka h a héten egy dekát sem fogytam... És annak is h bár ma kicsit többet ettem, főleg ch-t most is farkas éhes vagyok :( Pedig napok óta édesítőt sem használtam, sőt ma xilit-et sem nagyon, reggel is és napközben is üresen ittam a teámat... El is gondolkodtam közben párszor, azért nem egyszerű ez a sok lemondás... Pl napok óta rohadtul kívánom a kakaót... de az IR miatt sem reggel sem este nem lehet, napközben meg nincs értelme... De lehet csalni fogok, mert KELL :D Aztán most itt a tea, eddig édesítővel ittam, imádom, reggel és este is teát szoktam inni evés mellé, és most már ennek az élvezetéről is le kellett mondanom, mert cukorral egyértelmű h nem ihatok ennyi teát, mézet sem lehet, és most már édesítőt sem... nagyon nehéz :( De muszáj azért h egészséges legyek, nincs mese..

Torna valóban csere lett, nem volt kedvem a kick box-hoz, vhogy ráuntam és nem is elég már, nem érzem h annyira kifárasztana. Na nem mondom h nem mozgat meg, de vhogy nem az igazi. Hozzá teszem a kick box 2-ről beszélek, az 1. pörgősebb, de az meg sosem volt a kedvencem :) Szóval mint említettem is, PE kardio intervallum edzését csináltam meg. Aisika ma nyűgösebb és fáradtabb volt és 2x aludt, így a második alvása alatt meg is tudtam csinálni, így nem maradt estére :) Hú, nagyon megizzadtam, most keményebben is toltam mint az első alkalommal, jobban meg is éreztem :) de van még hová fejlődnöm...

Most este olvasgattam vissza Nonó blogját, a Panci utáni fogyása és alakulása érdekelt. Remélem én is olyan ügyes leszek és szépen formába hozom magam nyárra :) De kell a torna, az kell a legjobban! a többi megy, "csak" a nagy habzsi dőzsiről kellett lemondani, tk pékárút eszek már egyébként is régóta és a cukrot sem használom szinte semmihez, esetleg nagyon minimális mennyiségben, annyi meg nem okozhat gondot... szóval menni kell ennek! de már borzasztóan várom h látható legyen az eredmény :)

Torna szempontjából szabad hétvége lenne, de sztem nem fogok 2 napot kihagyni, az vétek lenne :D Comb v csípő popsi tornát fogok sztem beiktatni, mert ezek a területek rettenetesen zavarnak...

20. nap

Reggeli:          kcal             ch
1 db bajor rozsos zsömle (70gr) 214 39
teavaj (kb 15 gr) 112 2
májkrém (30gr) 66
2 sz kápia paprika 12 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
fél mandarin 20 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
egy adag (280gr) sonkás karfiolos csőben sült tészta 434 42
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fél mandarin 20 4
pár db földimogyoró 60 2
Aisa maradék joghurtos babapiskótás almája… 40 10
Vacsi:

1 db bajor rozsos zsömle (70gr) 214 39
teavaj (kb 15 gr) 112 2
májkrém (30gr) 66
retek 15 2,2

1633 165,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése