2013. január 27., vasárnap

22. nap

Hétvége lévén nem sikerült túl jól zárnom a napot, de még tettem is rá este egy lapáttal :( Hú, most vhogy nagyon nehéz, én nem tudom ez még mindig a Holdállás miatt van vagy sem, de nagyon nehéz...

Tegnap este is annyira éhes voltam, h lefekvés előtt meg kellett ennem pár db kekszet, meg egy fél pohár tejet, mert úgy éreztem kilukad a gyomrom... Hangosan korgott, borzasztó volt... De ha nem megyek hamarosan aludni akkor ma is ez lesz, pedig igazán nem lehet azt mondani h nem ettem vna ma eleget, és elég változatosan... Fogalmam sincs már mi lehet az oka ennek a gyötrő éhségnek, ami főleg délután, de leginkább este jelentkezik... Már az édesítőre sem foghatom, hisz napok óta egyáltalán nem használom... V amíg ki nem ürül a szervezetemből addig lehet ilyen hatása?? Tényleg nem tudom már mire gondoljak...

Minden esetre kitartok, mert menni kell előre, már lassan egy hónap eltelt a versenyből is, közeleg a nyár is!
Ma nem tornáztam, tegnap azt hiszem kitettem magamért, mára beiktattam egy pihit, már csak azért is mert holnapra is kemény 45 perces RR van betervezve, rá kellett pihenni :D Egyébként lett vna kedvem ma is tornázni, talán ha már még jobban belejövök akkor bírni fogom kevesebb pihi nappal is :)

Visszanézegettem ma a korábban vezetett étkezési naplómat is, akkor 54,5 kg körül voltam, mikor kiderült az IR-em, és kezdtem bele az IR diétába. Akkor is kb 3-4 hónap alatt ment le a súlyom 52 kg-ra. És utána azt tudtam is sokáig tartani, bár tény h hatalmas dózis gyógyszert is szedtem mellé... Hát arra remélem már most nem lesz szükség, és azt is h anélkül is le tudok fogyni a kitűzött 52 kg-ra! Méghozzá szépen okosan és egészségesen! De a legfontosabb h azt lássam a tükörben amit szeretnék, mert borzasztóan idegesít h húsos és plötty vagyok... Kő keményen rá kell erre gyúrni, nincs mese!!!

22. nap

Reggeli: kcal ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
2 db baromfi virsli (80gr) 174 8
20 gr sajt 80
mustár 35 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db zabfalat keksz 56 7,3
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
1 szelet rántott hús (sertés karaj) 180 10
rizibizi (kb 150gr) 175 27
2 evk tartár mártás 116 1
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db mandarin 80 17
natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
pici sütőtök (Aisa maradéka) 60 12
Vacsi:

Rántott ponty (egy közepes szelet) 200 12
egy kis darab sós perec (kb 30 gr) 118 18

1721 159,3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése