2013. január 25., péntek

19. nap

Tegnap megint elmaradt az írás, estére már nagyon fáradt voltam, Aisikám még mindig beteg és napok óta nem aludtunk :(
Torna tervet megint átütemeztem kicsit, mint említettem az RR hasizom és felsőtest tornák nem az erősségeim, így úgy döntöttem ezeket lecserélem PE-re. Tegnap a 25 perces has+popsi csináltam meg, az pont elég is volt és így nem csak a hasamra koncentráltam :) Lett vna még utána egy 5 perces RR comb, de sajnos Aisa nagyon nyűgös volt és már sírt, nem volt szívem hagyni...
Viszont még délelőtt sétáltunk is egyet!
Mára ha jól emlékszem kick-box van tervezve, de lehet kardio intervallum lesz belőle :)

Ma reggel ráálltam a mérlegre, pedig úgy terveztem h átkerül a mérlegelés vasárnapra, lehet majd akkor is ráállok, majd meglátom... Vasárnap óta egy grammot sem fogytam :( Nem is vártam sokat, hisz nem sietünk, de azért egy 10-20 dekának úgy örültem vna, akkor már 55 alatt lennék... Na de betudjuk a közelgő teliholdnak, rám ez mindig is hatott, bízom benne most is erről van szó és jövő héten megint megy egy kicsit lefelé! Egyébként érzem h alakulok, bár centiket nem mértem még. Remélem így is van és alakulgat szépen a dolog, centizéssel ki akarom várni az adatküldést h nagyobb legyen az öröm :)


19. nap

Reggeli:         kcal            ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
2 sz csemege karaj 40
20 gr füstölt sajt 85
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1,5 sütőtökös túrós muffin 120 22
Ebéd:

egy adag székelykáposzta 400 30
1,5 sz tk vollkorn kenyér 75 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Banán turmix túróval 215 25
Vacsi: 

3 db abonett 57 12
kb 80 gr cottage cheese 80 2
2 sz gépsonka 37
20 gr füstölt sajt 85
retek 15 2,2

1563 145,2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése