2013. február 28., csütörtök

54. nap Ördögi kör...

Áh, ma reggel megint 54,3 kg voltam... Pedig tegnap h odafigyeltem és a tornát is megnyomtam, nem erre számítottam... Aztán sikerült rájönnöm h éppen középidőben vagyok, és múlt hónapban pontosan ugyan ez volt, csak akkor még az 55 kg körül toporogtam. Szépen meg is nyugtattam magam h ez max pár nap és vége, utána talán sikerül szépen 54 alá mennem és ott is maradnom, ahogy volt ez az 55 kg-nál is :) De azért olyan rossz h mindig van vmi, menszi előtt is mindig jönnek fel dekák, Teliholdkor is és középidőben is, és ezek nálam pont követik egymást 3 héten keresztül (legalábbis most így jött ki) így marad 1 hetem, amikor tudok is vmi eredményt felmutatni :/ Na de legalább ez az egy hét jó arra h látom a munkám eredményét és azok a kis eredmények amiket akkor elérek, motiválnak. Hisz múlt héten láttam h tudok újra 53,5 kg lenni, bár most majdnem 1 kg-val több vagyok, tudom h átmeneti és hamarosan beáll a rend. De azért nem könnyű... És lassan a verseny felénél járunk, nagyon megy az idő... És kb a célhoz vezető útnak is a felénél járok, durván 2,5 kg-t fogytam, ha a mostani állapotot vesszük alapul, és még kb ennyi van hátra. Persze vége sosem lesz, mert nem szeretném még egyszer elhanyagolni magam, most h újra szépen belejöttem az egészségesebb táplálkozásba és a rendszeres tornába, szeretném ezt folytatni és csinálni most már egy életen át! Persze ha már nagyjából elégedett leszek a tükörképemmel, akkor nem fogok ennyire szigorúan számolgatni, sőt, ha úgy vesszük most sem kellene már, hisz nagyjából tudom mi az amit lehet, de a versenyt már mindenképp így csinálom végig, utána pedig majd meglátom. Egy korlátnak azért jó, visszacsekkolásnak, és azért mindig van 1-2 étel amin meglepődök akár pozitív, akár negatív értelemben, mikor kiszámolom az értékeit...


Szépen zártam a napot, de kicsit éhes is vagyok, sztem nagyon kevés fehérjét ettem ma, ebédre azért kevéske volt a leves, hiába mellé a muffin. Na mindegy, néha kell ilyen is.

Torna megvolt a terv szerint, PE kardio+erősítő intervallum + BA 200% felsőtest rész.
Holnap fogalmam sincs még mire tornázzak... A héten volt már comb, hasizom, felsőtest, plusz a kardiok, talán csípő-popsi edzés kellene, plusz egy kis belsőcomb. Lehet ez lesz, de majd még megálmodom :)


54. nap (54,3 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz tk kenyér (43 gr) 108 20
margarin (kb 10 gr) 43
2 sz tarja 100
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

tárkonyos raguleves 200 15
Aisa maradék sóska főzeléke (kb 120 gr) 80 4
1 db csokis zabpelyhes muffin 120 19
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db csokis zabpelyhes muffin 120 19
Vacsi:

tárkonyos raguleves 200 15
1 db csokis zabpelyhes muffin 120 19

1343 128

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése