2013. február 11., hétfő

37. nap

Hogy megy az idő...

Ma már egy fokkal jobban ettem, de még mindig sok... Ez a két fogásos ebéd miatt van, hiába leves a leves, azért csak megnyomja kicsit a kalóriát... Holnap csak egy kis lightos zöldbab főzeléket tervezek főzni, feltétnek egy kis csirkemell pörkölttel, ez úgyis 2 napi kaja lesz, hátha kicsit sikerülne fogyni a hétvégi adatküldésre...

Elég pocsék volt egyébként ez a mai nap, már csak azért is, mert az éjjel szinte egy szemhunyásnyit sem tudtam aludni, és ez már napok óta így megy, de ma már ott tartottam h kiültem a nappaliba olvasni az éjszaka közepén, mert nem bírtam már tovább az ágyban vergődni... Legalább 2 órán keresztül szenvedtem mire sikerült vissza aludnom és ekkor már kb hajnal 5 óra volt... Szóval egész nap csak árnyéka voltam önmagamnak :( Tornára is nehezen vettem rá magam, ráadásul Apper később is ért haza, így időm sem maradt az előírt tervhez, de őszintén szólva kedvem sem... Képtelen voltam a 20 perces kardio intervallum után még 26 percet a földön vergődni :/ Szégyellem magam emiatt, de úgy döntöttem nem erőltetem, mert annak úgysem lenne sok értelme, a lényeg h a kardio megvolt, a cél most úgyis a zsírégetés! És nem is fogok ebből ügyet csinálni ha csak ennyire marad időm v kedvem, mert a semmitől ez is több, amit ugye eddig csináltam... Ha csak napi 20 percem van, akkor annyi, azt igyekszem jól csinálni és kész. Sztem múlt héten kicsit meg is erőltettem magam h heti 3x 40-60 percet tornáztam, lehet sok az még nekem. Nem is ragozom, csinálok amennyit bírok és kész. Holnap viszont lehet már tényleg vmi RR-t fogok nyomni, comb-kar zóna a terv, majd vmi hasonlót próbálok szemezgetni.


37. nap

Reggeli: kcal ch
egy kis szelet tk kenyér (60gr) 150 28
margarin (kb 10 gr) 43
3 sz téliszalámi 135
kb 20 gr füstölt házi sajt 60
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy kisebb tányér májgaluska leves 140
egy kis adag hagymás rostélyos 290 1
2 ek krumplipüré 150 25
szilva befőtt 80 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 pohár natúr joghurt fagyasztott meggyel és pici xilittel 150 20
Vacsi:

2 db abonett 38 8
magyaros szendvicskrém (kb 30gr) 75 1
2 sz sajtos párizsi 26
kb 20 gr füstölt házi sajt 60
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1584 117

Rendeltem ma neten több féle lisztet, mert nálunk nem nagyon lehet kapni ilyesmit, talán a bio boltban van pár fajta, de annyira nem esik nekem útba sosem, macera lenne oda mászkálni, így most bevásároltam. Rendeltem durum lisztet, tönköly lisztet simát és tk-t is, rizslisztet és zabpehely lisztet is, valamint 1 kg xillit-et is. Így mindenhez lesz megfelelő lisztem, tésztához, palacsintához, habaráshoz, bármihez, már alig várom h megérkezzenek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése