2013. február 10., vasárnap

36. nap

Hát a mai nap sem éppen példa értékű, már szégyellem is leírni a végeredményt :( Napok óta nagyon nem tudom tartani a mértéket, holnaptól muszáj lesz szorítani a nadrág szíjon, mert így aztán nem is szabad csodálkoznom ha egy dekát sem fogyok, sőt hízok is...
Pedig reggel még örültem is, mert a pluszok egy része eltűnt, na nem mind, csak a fele, de már ez is vmi!!! 54,9 voltam reggel, 55 alatt, ez a lényeg!!! De most már lassan jó lenne megközelíteni az 53-at is...

Tornára ma is kicsit nehezen vettem rá magam, RR-t terveztem, de vhogy nem volt kedvem egyikhez sem most, így végül BA mellett döntöttem, mert Ő kíméletesen mozgat át mindenhol, mégis hatásos, így ami a múltkor kimaradt, a 200%-ot csináltam meg, és ez jól is esett! A farizomra a sokkolást is megcsináltam, hasra már nem, és a felsőtest egy részét is kihagytam, mert vmi miatt egy ideje kattog a vállam, és most már fáj is :( Már a farizom résznél is fájt ahogy alkartámaszban kellett tartani magam... Remélem nem sérült meg v ilyesmi...

Azt hiszem máskor is ezt a tornát fogom így hétvégén csinálni, amikor PE edzés nincs előírva, mert ez tényleg mindenütt megmozgat és szeretem is. Igaz a bemelegítést magamtól csináltam, mert ezt a körbe körbe táncizós minikoreográfiás izét nagyon nem szeretem... De így is jó volt, az a lényeg :)

Voltam ma szoliban is, az is jól esett, bár sajnos nem volt szabad fekvő gép, így állóba mentem, pedig azt nem annyira szeretem, de a D vitamin volt a lényeg!

Tegnapi letargia tart még egyébként, de ma azért egy fokkal jobb kedvem volt...

36. nap (54,9 kg)

Reggeli: kcal ch
egy kis szelet tk kenyér (60gr) 150 28
Sissy tömlős sajt (kb 20gr) 36 1
3 sz téliszalámi 135
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy kisebb tányér májgaluska leves 140
egy kis adag hagymás rostélyos 290 1
2 ek krumplipüré 150 25
szilva befőtt 80 15
fél francia krémes 113 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Aisa maradék barackos joghurtos túrókrémje (30gr kb) 40 6
Vacsi:

2 db abonett 38 8
2,5 tükörtojás 300
kb 30 gr füstölt házi sajt 70
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1729 118

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése