2013. február 18., hétfő

Paleo...

Egy ideje már tervezem h írok erről egy bejegyzést... Nem csak mostanában, már a terhesség előtt is rengetegszer botlottam ebbe a dologba, legtöbbször önkéntelenül, de előfordult h én magam keresgéltem a témában, mert már olyan szinten beleültették a fülembe a bogarat... Nagyon sok pozitív tapasztalatot olvastam, hallottam már erről az életmódról, a csoportban is többen dicsérik, bevallom én magam is elgondolkodtam már h kipróbálom... DE! Akárhogy is gondolkodom rajta, akárhogy is nézegetem, én már most tisztán látom h erre KÉPTELEN lennék!!! Én nem tudok ennyi mindenről lemondani... El sem tudom képzelni az életemet anélkül h bármiféle kenyeret, pékárút ennék, de ha még meg is erőltetném magam és ezekről lemondanék, máris ott a többi, a tej, tejtermékek, krumpli, rizs... Aztán követi a sorban a bab, borsó és társai... Mit lehet enni akkor??????????? Gyakorlatilag semmit, mindenről le kell mondani... Én nem tudnék és nem is akarnék így élni... Én szeretek enni, szeretem az ízeket, az ételeket... De ez csak az egyik része a dolognak, ha még le is mondanék mindenről és arra adnám a fejem h belevágok, óriási erőfeszítésbe telne bevásárolni minden szükséges alapanyagot, ami anyagilag is elég megterhelő lenne, de a családomat nem "kényszeríthetem" arra h ők is mindenről lemondjanak, sőt nem is vagyok benne biztos h a Kislányomnak is jót tenne ha megvonnék tőle minden ilyesmit. Így akkor vásárolhatnék ugyan úgy minden mást is és kapásból főzhetnék 2 félét, ami sem időmbe sem energiámba nem fér bele...
De mondhatjuk azt h mindezek kifogások, hisz ha vki vmit akar, akkor azt meg tudja oldani, és igen, valószínűleg így is van és az alapvető "gond" az h én ezt nem is akarom... Csak olyan szinten bosszant már h lépten nyomon a paleoba botlok, és akik ezt az életmódot képviselik annyira igyekeznek ezt másokra is "ráerőltetni" h szinte már már hülyének érzem magam h én nem ezt csinálom és "tudatosan mérgezem" magam és a családom minden féle szeméttel... Mert nekem ez jön le...
Valószínűleg másképp gondolkodnék és vélekednék akkor ha az életem múlna ezen, talán akkor hajlandó lennék változtatni és kipróbálni, hátha segít... De most úgy érzem én így nem szeretnék élni, ennyi lemondással és ennyi korláttal...
És úgy gondolom, és sztem sokan egyet is értenek abban h a mértékletes és egészséges táplálkozás nem lehet rossz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése