2013. február 25., hétfő

51. nap Dokinál

Megjártuk a dokit. Nos, vhogy nem érzem h megoldódott vna a problémám, azt hiszem ismét magam kell megoldanom nagyrészt... Na de a lényeg, szervi elváltozás nincs, alaposan megvizsgált, uh is volt. A cukromra nagyon csóválta a fejét, szerinte sem jó, már az éhgyomri is kissé emelkedett... De ő is azt mondta elég lesz rá a diéta+mozgás. Tehát nekem ez most már nem csak a fogyiról szól, hanem valóban fel van írva...
A panaszaimat nagyon úgy néz ki h a pm okozza... Sajnos nagyon úgy néz ki h kell majd rá a gyógyszer... De egyenlőre nem kezdem el még szedni, bár az első gondolatom az volt h mielőbb el kéne, de egy esélyt még adok a D vitamin kúrának, ezen a 2-3 hónapon már nem múlik semmi... Hátha elég lenne és nem kéne egész életemben gyógyszert szednem, amit nagyon nem szeretnék. D vitamint írt is föl nekem, bár az adag sztem baromi kevés, de majd kiegészítem! És minden reményem ebben van...

Torna így ma nem volt, semmi időm nem volt már mikor hazaértünk és el is fáradtam, és sajnos kajában is marhára elszálltam megint :/ De most egyszerűen éhes vagyok... Telihold van, talán 1-2 nap és visszaáll a rend és bírni fogok magammal :)

Ma egyébként tízmilliószoros nap volt, és igyekeztem is nagyon pozitív lenni és csak arra gondoltam h csinos és egészséges leszek :)

51. nap (54,3 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
kb 40 gr hamburger melegszendvicskrém 60 6
20 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
1,5 sz rántott csirkemell 270 15
rizibizi (kb 150gr) 175 27
szilva befőtt 80 15
Uzsi:

2 db sajtos fornetti pogácsa 195 24,5
1 db celebrations mini csoki 50 3
Vacsi:

1 sz rozskenyér (55gr) pirítva 144 29
teavaj (15 gr) 110
20 gr sajt 80
1 bögre kakaó… 148 20

1787 187,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése