2013. február 9., szombat

35. nap Gondok...

Hát, meglett az eredménye az elmúlt két napnak, már ha amiatt van, de megint súlyos plusz dekákat mutatott a mérleg, egész pontosan +70-et a legutóbbi méréshez képest :( Egy vágyam volt csak, h már ne menjek 55 fölé, hát nem sikerült :( De ezt sajnos magamnak köszönhetem, legalábbis részben biztosan. Összességében azonban nem gondolnám h már ennyitől híznom kellene, de mégis... Fogalmam sincs valaha lemegy e még ez a 3-3,5 kg, de vért izzadok vele, azt már tisztán látom... És centikben sem lehet azóta sok változás, mert azt érezném a ruháimon, de sajnos nem...
De igazából nem is emiatt vagyok most kissé letargiában... Hanem összességében az egészségi állapotom miatt. Sajnos nem halogathatom tovább az orvoslátogatást, mert minden IR-es tünetem kezd a tetőfokára hágni :( Reméltem h elég lesz a diéta és a mozgás, az édesítőszer elhagyásától pedig egyenesen csodát vártam, de nagy kár volt, mert egyenlőre úgy fest a helyzet h rosszabb mint eddig volt :( Csak h értsétek miről beszélek, a ciklusaim egyre rövidülnek, ami eddig is meg volt tünet, h mielőtt megjön, már napokkal előtte pecsételek. Na ezt most elkezdtem már középidőtől, és még majdnem egy hét van hátra mire meg kellene jönnie... Gyakorlatilag 3 hétig fogok vérezgetni összességében, hát nagyon élvezetes és bíztató mondhatom... Teljesen magam alatt vagyok most!!! Így el is döntöttem, hétfőn bejelentkezek a nődokimhoz, még előtte elmegyek vérvételre, megnézetem a legszükségesebbeket (vércukor terhelés, pajzsmirigy és D vitamin) aztán meglátjuk... De a tünetekből kiindulva sztem katasztrofális eredményre számíthatok... És csak reménykedhetek h nem kell gyógyszert is szednem, v esetleg h már a cukrom nincs az egekben :( Borzasztó :(
És a járulékos tünetekről még szót sem ejtettem, mint ingerlékenység, ami ilyenkor menszi előtt olyan mértéket ölt h saját magamat is nehezemre esik elviselni, sokszor vagyok szegény Aisával is türelmetlen, pedig szegény kicsi életem semmiről sem tehet, sokszor kerülget a sírás, és van h sírok is, akár ok nélkül, kedvetlennek és depisnek érzem magam, kilátástalannak látok mindent... Próbálok ezen felülkerekedni, jó esetben sikerül is, most nagyon jó motiváció a torna, a fogyi, de mikor ez sem megy, már végképp el vagyok keseredve :(
Aztán ott van az alvászavarom... Fogalmam sincs van e összefüggés a többi problémával, de már ez is az őrületbe kerget h hetek óta nem tudom kialudni magam, mert milliószor felébredek és az csak a jobbik eset ha vissza tudok aludni, sajnos legtöbbször nem megy és órákig csak vergődök az ágyban és lesem az órát h mikor lesz már végre reggel????? Persze pont reggel tudnék már aludni, amikor is úgy kelek ki az ágyból mint a mosott szar, és egész nap levert és fáradt vagyok... És mikor eljön az este, persze megint nem tudok aludni és ez így megy hetekig... Jó esetben havonta egyszer talán sikerül egy viszonylag jobbat aludnom... Elkeserítő!!!!

Nos, nem akartam ilyen hosszúra nyújtani, de jól esett kiírni magamból... És nagyon reménykedem h meglesz a megoldás a problémáimra, mert érzem h ez hosszú távon semmi jóra nem vezet, érzem h tennem kell vmit, és teszek is, csak úgy látom ez most kevésnek bizonyul...

Mai kaják, ami megint baromi rosszul sikerült, pedig megint nem érzem azt h annyira sokat ettem vna...

35. nap (55,2 kg :((( )

Reggeli: kcal ch
egy kis szelet tk kenyér (60gr) 150 28
margarin (kb 15 gr) 70
3 sz téliszalámi 135
kb 25 gr camambert sajt 72
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér zöldségleves grízgaluskával 200 20
kisebb tányér lencsefőzelék 300 15
2 db fasírt 200 10
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Banán turmix túróval 215 25
Vacsi:

2 kis sz sokmagvas tk kenyér (55gr) 118 16
magyaros szendvicskrém (kb 30gr) 75 1
2 sz pulykapárizsi 57
kb 25 gr camambert sajt 72
koktél paradicsom 17 3

1788 128

6 megjegyzés:

  1. Niki, tudom, hogy ez nem vigasz, de azért leírom, hátha mégis :-)
    A problémáiddal nem vagy egyedül. Nekem 7 és fél hónapos a lányom. Azért, hogy ő megszülessen minden követ megmozgattam. Egy vetélés után enyhe inzulinrezisztenciát állapítottak meg, s engem is diétára ítéltek. Annyira, de annyira ügyesen be tudtam tartani, most meg képtelen vagyok rá. Mindig becsúszik valami nasi, a tornát szeretem ellustizni, pedig nekem legalább még 7 kilótól kellene megszabadulnom. Én is nagyon rosszul alszom, nem tudom kipihenni magam. Sokszor vagyok türelmetlen és ingerült is. Rettentő rossz érzés és mindig lelkifurdalásom van utána. Viszont, azt vettem észre, hogy nekem segít, ha kiadom magamból, és szerintem te is jól tetted. Minden élethelyzet nehézségekkel is jár, de arról nem szeretünk beszélni, pedig szerintem az is fontos lenne.

    VálaszTörlés
  2. Erika, aranyos vagy, köszönöm h ezt megosztottad velem! Nyilván nem vigasz, de azért jó érzés tudni h nem vagyok egyedül... Te azóta voltál kontrollon?
    Egyébként egyet értek, a problémákról is beszélni kell, és nekem is határozottan jót tett h kiírtam magamból...

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem voltam. De lehet, hogy lassan rá kéne vennem magam. Mostanában elég sokszor szédülök, bár ez lehet az alacsony vérnyomásom miatt van, az is mérnem kéne egy darabig, plusz a cukrom nem tetszik. Én szoktam itthon mérni. Amikor minden szuperül ment, akkor 5 fölé szinte nem is ment. Ma reggel 5,5 volt, két órával reggeli után 5,9. Nálam a ciklus problémák úgy jelentkeznek, hogy nagyon hosszú a ciklusom. 35 napos. Viszont mindig ennyi. A nődokim azt mondta, ha ez elkezdene még inkább kitolódni, akkor muszáj nézetni hormonokat, inzulinterhelést. Meglátjuk. Most próbálok odafigyelni, betartani a diétát és mozogni. Szeretnénk majd még egy babát, egy-két év múlva, azt viszont nem szeretném, hogy akkor kelljen elkezdeni összekaparni magam.

    VálaszTörlés
  4. Lehet nekem is be kellene szereznem egy vércukor mérőt... Fogalmam sincs nekem milyenek lehetnek az értékeim, de hamarosan kiderül, mert most én rászántam magam és el fogok menni megnézetni. Nődokihoz már be is jelentkeztem. Bár lehet nekem is időt kellene még adnom magamnak, hisz nem olyan rég kezdtem el rendesen odafigyelni a diétára, de javulást vártam és nem azt h még rosszabb legyen mint előtte :( Nekem meg pont h rövidülni kezdtek a ciklusaim, és ez az örökös pecsételés kerget már az őrületbe...
    2. babát mi egyenlőre nem tervezünk, most saját magam miatt szeretnék gyógyulni, de ha egyszer mégis úgy döntünk jöhet a baba, nem szeretnék én sem megint éveket várni rá és akkor kapkodni...

    VálaszTörlés
  5. A vércukormérő jó dolog, de vigyázni kell vele, mert rá lehet kattanni. A terhességem előtt, amikor már diétáztam minden nap mértem, volt hogy kétszer is egymás után mert nem hittem el az értékeket. Az tudni kell róla, hogy kb. 0,5-det "csal", ahhoz képest, amit vénából vett vérből laborban néznek, de azért kontrollnak jó. A pecsételést én is ismerem sajnos, nagyon kellemetlen, de lekopogom, most ezzel nincs gondom. Az alvás problémával kapcsolatban az jutott eszembe, hogy régen ilyenkor én mindig ittam lefekvés előtt egy csésze citromfű teát, és az segített. Lehet, most is elkezdem. Egy próbát megér :-) Te próbáltad már? Ahhoz képest, hogy gyógytea nagyon finom íze van.

    VálaszTörlés
  6. Igen, ezt már hallottam h nem annyira pontos az otthoni vércukor mérő mint a labor. De azért egy miheztartásnak megfelel :)
    Épp a minap gondolkodtam h kipróbálom a citromfű teát, mert már másoktól is hallottam h segít! Köszi a tippet :)

    VálaszTörlés