2013. február 15., péntek

41. nap Vérvétel és eredmények

Ma reggel túlestem a terheléses vérvételen, 3 szúrás volt. Legnagyobb meglepetésemre már ma délután meg is érkeztek emailben az eredmények, aminek sajnos egy részét nem értem... A pajzsmirigy eredményem sajnos nem lett jó... Mindig is picit magasabb volt, de most meg is lett csillagozva, nem lett vna szabad abbahagynom a gyógyszert rá... Amin meglepődtem, de kellemes csalódás volt, az az inzulinom! Sosem volt ennyire jó!!!! Szinte TÖKÉLETES!!! Pedig meg voltam győződve róla h totál rossz lesz... Aztán ott van a cukor... Nem mondom h rossz, mert minden érték határértéken belül van, de egy dolgot nem értek. Mitől lehet az h a 120 perces érték magasabb mint a 60 perces? Ennek csökkennie kellene, közelítve az éhgyomri értékhez... Mit jelenthet az h nekem tovább emelkedik?? Mindemellett az inzulin nem magas egyáltalán...
A D vitamin szintem pedig a béka segge alatt, szóval kevés amit szedek, több kell, sokkal több és valóban odafigyelve, rendszeresen, mert sajnos van h kimarad, mert elfelejtem bevenni...
Dokinak hétfőn reggel el fogom küldeni a leletet, csak sajnos közben megtudtam h most egy hónapig szabadságon lesz, így elképzelni sem tudom mikor fogja nekem véleményezni :(

Bemásolom az eredményeimet, hátha vki ért hozzá és tud vmi okosat mondani addig is...

TSH 4,530 mIU/L *                                      0,400 - 4,000
Szabad T4 11,07 pmol/L                               7,90 - 14,40
Total 25-OH D-Vitamin 84,6 nmol/L             75,0 -
Glükóz 5,6 mmol/L                                        3,5 - 6,1
Glükóz terhelés 60' 6,1 mmol/L                      3,1 - 10,5
Glükóz terhelés 120' 7,3 mmol/L                    3,1 - 7,5
Inzulin 4,4 mIU/L                                           1,9 - 23,0
Inzulin terhelés 60' 30,5 mIU/L
Inzulin terhelés 120' 27,6 mIU/L
HOMA-IR 1,1                                              - 4,4 

Kajával ma jól álltam vna, de kapásból megittam reggel a 75 gr cukrot, ezt bele sem számoltam... Valamint este megettem egy fehér zsömle héját, Aisa ette meg a belsejét, és olyan finom friss volt, illatozott, nem tudtam ellenállni neki... Az eredménye az h most kopog a szemem az éhségtől, jó kis gyorsan felszívódó ch...

Torna ma lightos volt, szó szerint... Reggel végre megjött, így nem akartam nagyon ugrálni és erőlködni, bár most még a hasam sem fáj, de ilyenkor inkább kicsit kíméletesebb vagyok magamhoz. Szóval a héten megkaptam egy kedves csoport társtól a PE Zóna Light DVD-t. Mikor belenéztem nagyon megtetszett rajta a zene, de már akkor láttam h a kardio nekem gyenge lesz. Hát ma kipróbáltam, de tényleg nem volt elég... Pedig nem vagyok egy nagy erőnlétben, haladónak végképp nem mondanám magam, de éreztem h ez kevés nekem :( Megcsináltam végig becsülettel, éreztem is h átmozgat, picit meg is izzadtam, de éreztem h ettől azért több kellene ahhoz h hatásos is legyen nekem. Utána megcsináltam a comb+has részt is, éreztem azért, de abból is ment vna több is... Szóval a mai torna nem hiszem h sokat ért, de a semmitől azért egész biztosan többet :) Holnap viszont muszáj lesz vmi atom durva izzasztó, zsírégető tornát kiviteleznem, mert vasárnap adat küldés és mindenképpen FOGYÁST szeretnék küldeni!!!!!

41. nap

Reggeli: kcal ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
margarin (kb 10 gr) 43
3 sz téliszalámi 135
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
fél narancs 20 4
Ebéd:

egy adag lasagne 580 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1,5 zabpelyhes túrós muffin 290 24
Vacsi:

Fél zsömle (fehér…) 75 15
1 db coop téliszalámis kocka sajt 52 1
1 sz párizsi 20

1522 112

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése