2013. február 6., szerda

32. nap :)

Nagyon jól indult ma a reggel, a mérleg 54,5 kg-t mutatott :) Vasárnaphoz képest ez fél kg minusz, talán vége minden negatív hatásnak és végre elindul kicsit a dolog. Persze nem kell túl gyorsan, de most már igazán jó volna 55 alatt maradni végleg! Emlékszem egyébként régen is így volt, nagyon nehezen sikerült egy egy szint alatt maradni végleg, sokszor a mérleg csak megmutatta h ennyi is tudok lenni, aztán mindig visszakúszott egy kicsit.. De most is azt mondom, nekem tökéletes ha havonta lemegy 1 kg :)

Másrészt megint egész nap pocsék idő volt, szerettem vna kimenni Aisával sétálni, de így nem tudtunk sajnos :(

Délután baromira kifárasztottam magam a tornával, mai program szerint kardio+erősítő intervallum edzés, majd has+far zóna, összesen több mint 50 perc, de teljesen kész vagyok :/ A hátsómat nagyon érzem, de már ideje volt egy kis izomláznak, már kezdtem azt hinni nincsenek is izmaim... Nagyon kíváncsi leszek ezeknek a hatására!!! Az biztos h a sok kardio csak jó lehet, mert muszáj zsírt is égetnem, hisz ami van rajtam az mind zsír... és az erősítés is fontos h izmot építsek... Na, majd kiderül, addig is nyomatni kell ezerrel :)

Kajával nem állok rosszul sztem, én ezen egyenlőre nem is tervezek már változtatni, mivel nincs sok fölöslegem, ha ezzel az életmóddal ez szép lassan lemegy, akkor tökéletes, és utána is fogom tudni tartani. Viszont be fogom iktatni a csalós napokat is, mondjuk két hetente. Most a hétre egy kis pizzázás van tervben, de muszáj lesz vmi édességet is beiktatnom, mert egyre jobban hiányzik és kívánom :/ Lehet veszek vmi diabetikus édességet, v sütök vmit, de az is lehet ezzel is csalok egy picit :D

32. nap (54,5 kg :DDDD)

Reggeli: kcal ch
1 sz sokmagvas tk kenyér (35gr) 75 10
2 db baromfi virsli (80gr) 174 8
20 gr sajt 80
mustár 35 2
retek 15 2,2
egy bögre tea pici cukorral 30 7
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy adag zöldborsós resztelt máj 240 10
rizs 200 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

pár db földimogyoró 60 2
1 db narancs 45 8
Vacsi:

2 db abonett 38 8
Sissy tömlős sajt (kb 30gr) 54 2
kb 30 gr tavaszi vagdalt (konzerv) 80 1
1 db főtt tojás 90
koktél paradicsom 17 3
pici maradék az ebédből (zoldborsós máj rizzsel) 200 15

1590 133,2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése