2013. február 12., kedd

38. nap Fogytam :)

Áh, reggel hatalmas meglepi várt a mérlegen :DDD Egyébként esküszöm én ezt már nem értem, napok óta több kalóriát ettem, pár napja még egy csomó plusz volt rajtam, a legutóbbi sokkhoz képest ma -1kg! Na ezért nem tudom eldönteni h jó e gyakrabban mérlegelni v elég lenne hetente, akár csak két hetente... Ha nem mérném gyakrabban, akkor azt hihetném nem is fogyok, sőt sokszor hízok... De így h gyakrabban mérem, legalább látom h lentebb is megy néha, csak vissza-vissza jön még.... De azért úgy érzem összességében nem rossz az irány, nyilván nem vagyok annyira szigorú én sem, hisz ebédre mindent eszek rendesen (kivéve cukor és liszt, de néha bizony ez is becsúszik, főleg hétvégén ha nem én főzök...) és van h vacsira is eszek egy kis kenyér félét is, mint ahogy ma is tettem, de a fő dolgokat betartom és bízom benne h ez így elég is lesz, mert így tudom h hosszú távon is működhet a dolog!
Ja, egyébként az is lehet h a tegnapi kardio torna hozta meg ezt a kellemes meglepit, de mindegy is, csak maradna is így... Jó lenne már hétvégén egy kis fogyásról küldeni adatot végre :D

Ma azt hittem össze sem tudom hozni a tornát, próbáltam du Aisa mellett tornázni, de ez nekem nem igazán jön össze... Ő nem játszik el ennyi ideig egyedül, hiába van a közelemben... A járókában sír, annyi ideig ott sem marad, én pedig így nem hagyom... Na, mindegy, szóval belekezdtem, de 5 perc után abba kellett hagynom, mert folyton rajtam csimpaszkodott :) Utána pedig elmentünk vásárolni (kaptam egy szuper csizmát, kis boldogság :DDD) de szerencsére időben hazaértünk és utána gyorsan neki is láttam! Viszont most már egyértelműen kiderült h nálam mégsem működnek a fix edzéstervek... eddig pár napon túl sosem tartottam még be egyet sem és ez most is így történt :D Most ugye azt terveztem h PE tornákat csinálom a havi edzésterv alapján, de már tegnap sem tudtam teljesíteni, ma meg egész máshoz volt kedvem. De nem csinálok ebből ügyet, megpróbálom úgy összehozni h minden héten minden testrész meg legyen mozgatva min. 1x és mellé meglegyen a 3x kardio. Ebből tegnap megvolt az első, ma pedig a comb-kar zóna lett vna, de mikor belekezdtem nem tudtam folytatni Aisa miatt, de nem is éreztem h lenne kedvem hozzá, így egész mást csináltam végül. Hasizmozni volt kedvem, így RR 2008-as hasizom edzését csináltam meg, utána pedig még a van 5 perced youtube videó comb részét. De basszus, rendesen megéreztem :D Ezt máskor is fogom így csinálni, vmi mellé szépen betársítom, akár minden edzés mellé, a combom úgyis nagyon nagyon kritikus... Ez az 5 perc meg igazán belefér! Szóval így ez most jól esett, időben is pont elég volt :)

38. nap (54,2 kg :DDD)

Reggeli: kcal ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
margarin (kb 10 gr) 43
3 sz párizsi 38
pici pizzakrém 20 3
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér zöldbabfőzi 220 20
csirkepörkölt 120 2
egy kis szelet tk kenyér (30gr) 75 14
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
teavaj (kb 15 gr) 112 2
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1402 124

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése