2013. február 16., szombat

42. nap

Ma nem akartam mérlegelni, már csak a menszi miatt sem, meg a tegnapi plusz szénhidrátok miatt sem, de mégis megtettem :D 54,6 kg voltam, teljesen elégedett vagyok, mert ha holnap is ennyi leszek, már akkor is tök jó, hisz fogyásról fogok adatot küldeni :) De azért remélem picit visszább megy, ma nagyon odafigyeltem, pedig Anyósoméknál hatalmas kísértés volt, sajtos kis kifliket sütött, imádom, ott illatoztak az asztalon, de még csak a közelükbe sem mentem... Nagyon nehéz volt, mert éhes is voltam, épp uzsi idő volt, de utána jól meg is veregettem a vállamat :D 

Mindezek után teljes erőbedobással lenyomtam a PE kardio intervallum edzést, ami sosem esett még eddig ilyen jól mint most, egyre jobban belejövök és végre elhiszem amit Enikő mond, h egyre jobb leszek :) És tényleg egyre jobban megy!!! Végig arra gondoltam h most zsírt égetek és formálódok, jaj nagyon jó volt :) Utána még megcsináltam 2x egymás után a RR van 5 perced csípő részt. Még a hasat is akartam, annyira jól fel voltam pörögve és szinte kívántam a hasizom edzést (is) de nem volt több időm... Csúszásban voltam így is a vacsiztatással... Pedig ilyenkor simán le tudnék nyomni egy óra edzést is, annyira jól esik és ilyenkor igazán élvezem is, és sztem ilyenkor dupla olyan hatásos is... Na sebaj, így is bő fél óra volt összesen, és h mennyire volt hatásos, az holnap a mérlegelésnél kiderül :)

42. nap (54,6 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 10 gr) 43
2 sz sajtos párizsi 26
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér chilis bab 450 50
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

3 db győri kakaós tk keksz 53 8
1,5 dl tej 66 7
Vacsi:

3 db abonett 57 12
magyaros túrókrém kb 2 evőkanálnyi 120
6 karika szalámi 130
1 db főtt tojás 90
csemege uborka 14 2

1430 123


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése