2013. február 14., csütörtök

40. nap

Hát, mivel megettem 2 db-ot a tegnapi muffinból, elég szépen meg is nyomta a kalóriát... De nem baj, semmi nem volt benne amit nem lenne szabad... A lasagne is durum tésztából van, és tk lisztből csináltam hozzá a besamelt is, szóval abban sincs semmi tilos, igaz nem vmi diétás, de nem ettem nagy adagot belőle.

Torna majdnem elmaradt, Apperem nagyon későn ért haza, Aisa mellett pedig most nem is próbálkoztam, nem igazán tolerálja sajnos, és délelőtt is alig tudtam vele foglalkozni a főzés miatt :( De még fürdetés előtt gyorsan lenyomtam RR2008 felsőtest részét, most egész jól ment, talán fejlődök???? Mindig le kellett raknom a súlyzót, most nem raktam le, csak a végén az a sok fekvőtámasz fogott ki rajtam :D Ez a program most meg is tetszett, ezt fogom csinálni felsőtestre úgy döntöttem! Plusz utána még megcsináltam az 5 perces comb részt is. Ez így tök jól esett, kellett már felsőtestre gyúrni, és mostanában "vágyom" a hasizomra is :D Holnap intervallozok egyet, aztán vmi has és popsi edzést nyomok, vagy az Enikőét ahogy az edzéstervben is van, v RR-től szemezgetek, majd meglátom még.

Reggel megyek terheléses vérvételre, szóval a reggelim 75 gr tömény glükóz oldat lesz... Reményeim szerint hétfőre meg is lesznek az eredményeim, amire baromira kíváncsi vagyok már! Remélem nem fogok sokkot kapni tőle...

40. nap

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 10 gr) 43
2 sz sajtos párizsi 26
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db túrós zabpelyhes muffin 190 15,5
Ebéd:

egy adag lasagne 580 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db túrós zabpelyhes muffin 190 15,5
fél narancs 20 4
2 db abonett 38 8
1,5 orsi virsli 180
kb 15 gr sajt 80
mustár 35 2

1698 117

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése