2013. február 20., szerda

46. nap

Hát ma reggel is mérlegre álltam, azt hiszem újra függő lettem, pedig pont ezt nem akartam... De ma már végképp alig hittem a szememnek, kétszer is ráálltam h jól látom e mit mutat... Újabb fél kg-t fogytam, ma már csak 53,5 kg-t mutatott!!!! Én hülye meg ahelyett h örültem vna neki, kicsit megijedtem, nem e túl gyors ez... Nekem már semmi sem jó :D Na, de viccet félretéve, egyébként nagyon örülök, és nagyon jó volt látni h 54 alatt vagyok :D Csak nem akarom még elbízni magam, mert azért az elég hihetetlen lenne h most ilyen könnyen ment, hisz 55 alá is hetek alatt sikerült levergődni magam. Na, de majd kiderül, hátha ilyen hamar hatnak Enikő kardio edzései :) Most már tényleg érzem a ruhákon is, a melegítő is lötyög rajtam, most már a combomnál is érzem, alig várom a következő adatküldést, és a centizést :)

Viszont sajnos tényleg nem felhőtlen az örömöm, mert szegény Aisikám még nagyon beteg... Éjjel megint alig aludtunk, sajnos be is lázasodott, így ma elvittük orvoshoz... Vmi vírust szedett össze megint, alig egy hónapja h beteg volt és most megint :( Lehet az idegeskedés és a kialvatlanság is rátett h többet fogytam most... Bár rám nem jellemző h stressz miatt fogynék. Amiben még gondolkodtam, a csopiban mondták h most is vannak a Holdnaptár szerint fogyis napok, pedig én azt hittem a növő Hold idejében csak hízni lehet, de most utána olvastam és tényleg vannak ezen belül is napok amikor kedvezően hat. Lehet ez is közrejátszott, ki tudja... Ha lesz időm és energiám jobban utána nézek majd ennek is és megfigyelem magamon, mert rám egyébként is nagyon hat mindenben.

Tornára ma megint kevés időm maradt, mostanában Apper elég sokszor ér haza később :( De kihagyni semmiképp sem akartam, így most "csak" a kardio intervallum edzést csináltam meg, még felsőtestre akartam utána csinálni vmit, de nem fért bele sajnos... De azért örülök h legalább a legfontosabbat, a zsírégetést elintéztem ma is :) Holnap viszont muszáj lesz vmi felsőtest tornát csinálni, mert a héten az még egyáltalán nem volt...

Ja, ma délután megint sóvárogtam kicsit vmi finomság után, és a kis beteg madárkám sem akart senni semmit, ezért kitaláltam h sütök palacsintát, az nekem is jól fog esni, és hátha abból Ő is enne pár falatot. Bevásároltam múltkor lisztekből, így durum lisztből csináltam, ráadásul tojás nélkül, ugyanis az nem volt itthon :D Szerencsére így is sikerült és finom lett, csak kicsit nehezebb volt megfordítani. Diabetikus lekvárral ettem, hát 2 db-ot... Megállhattam vna egynél, de olyan finom volt így frissen, nem hagyhattam ki :D Ráadásul semmi olyan nem volt benne amit ne lehetett vna...

46. nap (53,5 kg :O)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
1,5 orsi virsli 180
mustár+majonéz 100 8
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

Tepsis húsos krumpli 350 25
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db diabetikus lekváros palacsinta 360 58,5
Vacsi:

2 db abonett 38 8
magyaros túrókrém 90
2 sz csemege karaj 27 1
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1476 139,5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése