2013. február 19., kedd

45. nap

Reggel nagy meglepi ért a mérlegen, kereken 54 kg-t mutatott :) De sajnos nem tudtam felhőtlenül örülni neki, mert Aisikám meging beteg lett, éjjel semmit sem aludtunk, és napközben is nagyon nyűgös volt... Szegénykém :(

Viszont este nagyon nehezen álltam meg h ne egyek még vmit, már megint a Holdállás lehet ami miatt ennyire ehetnékem van... De nagy nehezem sikerült megállnom és nem ettem, gondolom ennek, és persze a tegnapi kardionak is köszönhetem a mai mérlegelés eredményét :)

Ma a tervezett RR2009 combot csináltam meg, de a csípő-popsira már nem maradt időm, ezért csak egy kört csináltam a van 5 perced videóból. Lett vna még energiám és kedvem többre is, de sajnos időm nem maradt... Holnap újra kardiózni kellene, de kezdek kicsit aggódni, mert egyik alkalommal kicsit meghúztam a lábam, ami azóta is fáj, de csak az ugrálásoknál... Viszont ez pont ugrálással van tele, így nem tudom mit csináljak, pihentessem inkább, mást csináljak??? Csak most úgy szerettem vna a februárt legalább végigcsinálni így h heti 3 kardiót, vagyis intervallumot is csinálok, kíváncsi vagyok a hatására, ami a mérleg szerint eddig igazolható, de a centizésre is kíváncsi leszek, na meg az összehasonlító fotókra is :)

45. nap (54 kg :DDDD)

Reggeli:          kcal             ch
Tejeskávé 46 4
bundáskenyér kb 70 gr rozskenyérből 250 16
tejföl (kb 50gr) 70 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

Tepsis húsos krumpli 350 25
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 kisebb banán 105 27
Vacsi:

1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
kb 40 gr hamburger melegszendvicskrém 60 6
20 gr sajt 80
pár falat sajtos pogácsa 100 8

1442 136

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése