2013. február 8., péntek

34. nap

Hát mindenre gondoltam ma, csak arra nem h számokban megközelítem a tegnapi pizzázós napot... Most számoltam össze a mai kajákat és csak pislogok... Ebédre főztem isteni finom zöldséglevest, amit megspékeltem egy kis grízgaluskával, nah itt el is rontottam, mert bazira megnyomta a kalória értékét... Mondjuk én nem számoltam ki most összetevőnként, csak a kalória bázis szerint néztem, de azért durva... Na mindegy, nem gondolnám h rosszul ettem ma, mert ez a leves tiszta egészség és vitamin, az az egy-két galuska meg belefér... ch-ban egyébként sem szálltam el...

A másik dolog ami jellemezte a mai napot, az a hulla fáradtság... Én nem tudom mi van velem, de napról napra fáradtabb vagyok, estére már szinte csak lézengek... Azt gondoltam ha elkezdek rendszeresen mozogni, majd tele leszek energiával, sokkal jobb lesz az állóképességem, ehhez képest most saját magam árnyéka vagyok csak :( Remélem ez csak átmeneti, de sajnos emiatt ma a torna sem ment úgy, kapásból totál kifogott a rajtam a 12 perces szuperintenzív kardio intervallum edzés, de kedvem sem nagyon volt hozzá, ezért aztán elég sokat lébecoltam közben, még csak rendesen le sem izzadtam a végére, így meg gyakorlatilag nem is volt semmi értelme sem... Utána lett vna még a 26 perces has+far zóna, amihez szintén nem volt kedvem, de azért megcsináltam egy rövid csípő gyakorlat sort, az talán ért vmit, de abból sztem kellett vna még egy kör v legalább lábsúly hozzá... Holnap sztem tartok egy pihi napot, hátha kicsit össze szedem magam, vasárnap pedig vmi RR-t fogok csinálni, mert az mindig sokkal jobban felpörget... Nem mondom h PE nem jó, sőt, nagyon is érzem és nagyon bízom benne, de annyira nem pörget fel, nem tudom olyan lelkesen, átszellemülten csinálni és sztem ez baj :(

34. nap

Reggeli: kcal ch
2 sz sokmagvas tk kenyér (pirítva) 128 18
teavaj (kb 10gr) 80
20 gr sajt 80
koktél paradicsom 17 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér zöldségleves grízgaluskával 200 20
3 db fasírt 300 15
2 ek krumplipüré 150 25
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 db cerbona fitt műzliszelet 84 14
1,5 narancs 70 10
Vacsi:

egy tányér zöldségleves grízgaluskával 200 20
2 db abonett 38 8
20 gr cottage cheese 20
4 karika téliszalámi 180
1 db főtt tojás 90
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1809 150

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése