2013. február 27., szerda

53. nap

Kereken 54 kg voltam ma reggel, alakul a helyzet :) Talán hétvégére sikerülhet újra 54 alatt lenni és arról adatot küldeni, de jó lenne :)

Ma is jól zártam kajában, pedig azt hittem több lesz, uzsira egy kis lekváros (természetesen diabetikus) abonetett ettem egy pohár tejjel, megkívántam, meg nem sok minden volt itthon, ötletem sem nagyon volt mit egyek, így ezt ettem és tök jó volt, édesség iránti vágyat is csökkentette és nem is volt olyan vészes kalóriában és ch-ban sem. De holnap tervezek sütni vmi kis finomságot uzsira, csak előbb el kell menni bevásárolni, mert kong a hűtő :/ És ebéd ötletem sincs még... Vmi főzelék kellene, az nem volt mostanában, v tészta, de amellé már gáz lenne még sütike is :D

Tornában is jó voltam ma RR2009 20 perc comb és 20 perc has :))) Végre volt időm és bírtam is, csak kicsit lapos volt a hangulatom és nem sikerült annyira felpörögni, mint amennyire szoktam, pedig ez a kedvencem, mármint a comb rész... Legközelebb előveszem a 2008-ast, azt is szeretem :) Holnap lehet h kardio+erősítő lesz + vmi felsőtest és szombaton nyomom meg a kardio intervall-al a végére mérlegelés előtt. Nagyon kíváncsi leszek az eredményekre!!! Sokszor annyira úgy érzem már magam h sokkal feszesebb és vékonyabb vagyok, de a tükörben mégsem ezt látom... Remélem a centizés majd megmutatja mi az igazság!

53. nap (54 kg)

Reggeli: kcal ch
bundáskenyér kb 70 gr rozskenyérből 250 16
tejföl (kb 50gr) 70 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy közepes adag rakott krumpli 450 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

2 db abonett 38 8
margarin (kb 10 gr) 43
diabetikus lekvár 20 6
2 dl tej 88 9
Vacsi:

1 sz tk kenyér (43 gr) 108 20
30 gr olajos tonhal 70
kb 15 gr sajt 80
2 sz kaliforniai paprika 30 4

1404 115

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése