2013. február 7., csütörtök

33. nap Bűnözés :/

Hát, nem egészen így terveztem előre a mai napot, de mivel egyébként is terveztem a hétre pizzázós bűnözést, hát beadtam a derekam Appernek és ma rendeltünk vacsira pizzát... 3 szeletet terveztem megenni, le is mértem, egy szelet 100 gramm volt, nem vészes, de sajna nem bírtam megállni és 4 kisebb szeletet ettem meg... DE annyira jól esett, kellett sztem ez már a szervezetemnek, kicsit feltöltődtem, jót ettem, jól laktam, jól esett és kész, holnaptól pedig minden megy tovább a régi kerékvágásban! Pont :)

Torna ma is a terv szerint ment, ma csak 20 perces comb+kar zóna. De most elég is volt, tegnap durva volt az a dupla edzés, kb 50 perc, sőt több is kicsit, kipurcantam tőle :/
Azon is gondolkodtam holnap pihi napot tartok, mert hétvégére úgy sincs edzésterv, az pedig már 2 nap kihagyás, én meg akkor esetleg kihagynám holnap és megcsinálnám szombaton a péntekit, és vasárnap esetleg megint pihi, v esetleg egy kis RR :D De majd meglátom, megyünk bevásárolni is, az is lehet idő sem marad majd rá és akkor eleve nincs mit tenni... Aisa mellett sajnos ilyen ugrálós edzést végképp nem tudok megcsinálni...

33. nap

Reggeli: kcal ch
bundáskenyér 2 kis sz sokmagvas tk kenyér (55gr) 250 16
tejföl (kb 50gr) 70 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

4 fasírt 400 20
2 ek krumplipüré 150 25
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1 natúr activia 93 7
Vacsi:

4 szelet pizza, vékony tésztából 800 40
egy pohár apenta málna 45 11

1900 129


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése