2013. február 23., szombat

48-49. nap

Tegnap elmaradt az írás, semmi extra nem volt egyébként. Kajában annyi h érzem a Hold hatást nagyon, este is kívántam a kenyeret... És éhes is voltam, de tegnap még bírtam magammal, ennek ellenére mára plusz fél kg... pffff... De nem idegesítem magam, tudom h pár nap és nyoma sem lesz...

Ma viszont már azt kell mondanom h megengedő napot tartottam, pedig egyáltalán nem volt tervben... Délelőtt a pékségben vettem egy fonott kalácsot, Aisának, h egy kis változatosság legyen, gondoltam reggelire és vacsira vajjal szeretni fogja. Hát nem volt idáig érte, ellenben én nem tudtam neki ellenállni :( Már a tízórai kávém mellé is megettem egy szeletkét, és addig sóvárogtam h azt vacsoráztam, kakaóval... Így ma elég durván megugrott a kalóriám és a szénhidrát is... Reggel inkább nem fogok mérlegre állni... Lehet keddig-szerdáig inkább már nem is kellene h ne stresszeljem magam fölöslegesen...

Torna tegnap RR2012 40 perces teljes alakformálás volt, a combom végre érzem :D Viszont hiányoltam belőle a hasizmot. A popsi részt azt hiszem képtelenség végig csinálni, legalább 5x meg kellett állnom :O És a gumiköteles részt sem csináltam végig, azt nem szeretem, sosem tudom jól beállítani, v túl laza és gyenge lesz v ki sem tudom húzni... Volt amit súlyzóval megcsináltam belőle és ennyi. Nem vagyok elszállva az újabb DVD-itől az a helyzet, továbbra is a 2008 és a 2009 a kedvencem. De nézegetem még a gyakorlatokat.
Ma pedig eredetileg pihi napot terveztem, de végül megcsináltam PE kardio+erősítő intervallum edzést. És nem is tudom miért nem csináltam még utána vmi mást is, most lett vna időm, de úgy voltam vele ebben minden benne volt... Holnap viszont azért lehet pihenni kéne... Bár hétfőn meg tuti nem lesz időm tornázni, hacsak meg nem oldom vhogy reggel, mert du megyünk Pestre a dokihoz...

Ja, tegnap megérkezett az endokrin dokim válasza a vérvétel eredményeimre. Azt írta az inzulinom nem rossz, a cukrom nem tökéletes, de elég lesz a diéta+mozgás, nem kell gyógyszer. A TSH-m sajnos magas, arra szednem kellene L-Thiroxynt. De én nem szeretnék egész hátralévő életemben gyógyszert szedni... A D vitaminra azt írta ilyenkor tél végén normális h alacsonyabb, ilyenkor mindenkinek az, jön a tavasz, napozzak sokat... Hát, ezzel nem nagyon vagyok kibékülve, én bíztam benne h fel fog írni vmilyen D vitamin készítményt, 2 éve ettől magasabb volt a szint és mégis azt mondta alacsony és kaptam rá D vitamin kúrát. És azonnal javultak is akkor az eredményeim és a tüneteim is megszűntek, valamint a 3. hónapban terhes is lettem :) Szóval abban bíztam most is a D vitamin lenne a megoldás... Csak így vaktában fogalmam sincs mennyit és milyet szedjek és meddig... Lövésem sincs... Most még agyalok, olvasgatok, de azt tervezem h tartok egy 2-3 hónapos intenzív D vitamin kúrát, addig nem kezdek el gyógyszert szedni, majd megnézetem ismét a D vitamin és a TSH szintet, h mit változtak... Na és persze a tüneteim...

48. nap (53,7 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 10 gr) 43
pici pizzakrém 20 3
2 sz csemege karaj 27 1
kb 15 gr sajt 80
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
fél narancs 20 4
Ebéd:

egy adag halászlé 180 2
1 sz rozskenyér (40gr) 104 21
fél adag túróstészta tejföllel és xilittel 120 15
Uzsi:

Gyümisaláta (banán+narancs) natúr joghurttal 200 35
Vacsi:

1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
1 db coop sonkás kocka sajt 52 1
4 karika téliszalámi 180
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1440 153



49. ap (54,2 kg)

Reggeli:          kcal             ch
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
margarin (kb 10 gr) 43
4 karika téliszalámi 180
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 sz fonott kalács 90 17
pici teavaj 40
Ebéd:

hagymás tejfölös sült pulykahús 250 10
rizs 200 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Aisa maradék joghurtos babapiskótás almája… 40 10
Vacsi:

3 sz (93gr) fonott kalács 265 51
teavaj (15 gr) 110
1 bögre kakaó… 148 20

1688 183


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése