2013. február 13., szerda

39. nap

Ma egész jó napom volt, délelőtt pörögtem, takarítottam, ágyneműt cseréltem, aztán elsétáltunk Aisával a boltba (az új csizmámban :D) végre éreztem magamban némi energiát, az elmúlt 2 éjjel egész tűrhetően aludtam, igaz voltam ébren többször is, de vissza tudtam aludni és ez már nekem nagyon nagy haladás... Annyi változott h a hálószobából kivitettem Apperrel az internet modemet és a routert. Nagy hülyeség volt oda bevinni, nem is tudom miért került oda, nyáron vittük be vmiért a nappaliból. De most visszakerült, hátha ez volt a gond... igaz világ életemben nem voltam vmi jó alvó, de az utóbbi időszak már kriminális volt...

Kajában is jó voltam ma is, és végre sütöttem egy kis egészséges finomságot is, kedvet kaptam hozzá, Nonó blogjáról van a recept, zabpelyhes túrós muffin :) Igaz picit én variáltam rajta, de szerencsére nem rontottam el, nagyon finom és laktató lett. Picit több lett benne a kalória, mert nem raktam bele édesítőszert, csak xillitet, de így nyugodt a lelkiismeretem, azóta sem használtam semmihez sem édesítőszert, és nem is hiányzik, csak a tea, az sokszor nagyon, de már egész kezdem megszokni minden nélkül...

Torna is megvolt, PE erősítő kardio intervallum edzés plusz RR van 5 perced csípő popsi és has. Ezekből most csak 1-1 kört csináltam, mert az intervallum edzésben is volt bőven erősítő gyakorlat, így is megizzadtam, de jól esett! Holnap vmi felsőtest edzést kell néznem most már mindenképpen... A helyzet az h 1 kg-s kézisúlyzóm van, RR felsőtest edzéseit nem bírom végig csinálni vele, PE-hez meg kevésnek érzem...
BA tornáiban éppen csak meg tudom csinálni a felsőtest részeket.

Ja, reggel is ráálltam a mérlegre, ugyanannyi voltam mint tegnap :) Jaj de nagy boldogság :))) Olyan jó lenne ha nem jönne már vissza, és hétvégén vmi hasonló adatot küldhetnék... De itt a nyakamon kopogtat a menszi (persze nem jött még meg, kb 10 napja pecsételek....) és ráadásul holnap lasagne-t fogok készíteni, nem túl diétásan, és van még a muffinból is :/ Tartok tőle nehogy ez túl sok legyen, de a vacsira nagyon fogok figyelni... Majdcsak nem lesznek plusz dekák belőle...

39. nap (54,2 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 10 gr) 43
2 sz sajtos párizsi 26
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér zöldbabfőzi 220 20
csirkepörkölt 120 2
1 sz rozskenyér (40gr) 104 21
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

1,5 zabpelyhes túrós muffin 290 24
Vacsi:

3 db abonett 57 12
2,5 coop téliszalámis kocka sajt 130 2
3 sz sajtos párizsi 38
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1439 129


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése