2013. február 4., hétfő

30. nap Fejlődés...

Megérkezett a PE februári edzésterv, és most kacérkodom a gondolattal h egy hónapig a szerint fogok tornázni! A zsírégető, izomépítő program gyors eredménnyel az ami sztem most nekem kell. Ugyanis rájöttem h korábban mit rontottam el! Az egy dolog h agyon hajszoltam magam RR egyébként szuper hatékony tornáival, de zsírt nem égettem, és pont a kényes területeken bizony ott is maradt aminek nem kellett vna... Nem lett elég vékony a combom, és a csípőmön is volt mindig, még akkor is, amikor már csak 50 kg voltam. Szóval most itt az ideje h tegyek ez ellen, és bármilyen nagy is a kísértés h RR tornáit csináljam, inkább követem PE edzéseit és nagyrészt kardiozni fogok. Nagyon kíváncsi leszek a hatására!!!

Ma egyébként elég nehezen vettem rá magam a tornára, és a PE tornák mellé muszáj vmi inspiráló zenét is találni, mert egyébként nagyon gáz... Ma sikerült is a youtub-on egy régi kedvencemtől pont egy 20 perces mixet találni, na ez jó választás volt, mert sztem még sosem csináltam végig ilyen intenzitással a 20 perces kardio intervallum edzést :) Jó, nem is csináltam még olyan sokszor, de ezt most úgy isten igazából megéreztem :) És el is könyveltem magamban h fejlődőképes vagyok :) És nagyon jól is esett, sokszor tényleg elkezdeni nehéz, de mindig arra kell gondolni h utána annyira jó lesz :) És követve az edzéstervet, a kardio után még megcsináltam a 25 perces has+popsi zónát is. ÉS itt írnék még a fejlődésről pár sort... Kezdve a hasizommal, említettem már párszor h nem tartoznak a kedvenceim közé a hasizom gyakorlatok. De azt eddig még magam sem tudtam h ennek az az oka h kapásból a hasprést sem tudtam eddig helyesen kivitelezni... Az Enikő "mutatta meg" hogyan is kell, és rájöttem azért fájt utána mindig a nyakam, mert eleve nem is jól csináltam... Hát szép... DE most már legalább tudom és talán meg is szeretem :) Na de van még bőven hová fejlődni, mert nagyon gyenge a hasizmom... Remélem pár alkalom után ebben is fogom érezni a fejlődést!

És a popsi gyakorlatai is tök jók, de ezt is gyakorolni kell, most csináltam még csak 2. v 3. alkalommal ezt, és eddig sosem éreztem meg, és szintén azért, mert eddig nem jól csináltam... Ki gondolta vna h ezt is tanulni kell??? Na, de a lényeg h haladunk, és most akkor mától indul egy hónapon keresztül Péntek Enikő, és így már tuti h egy hónap múlva ismét fényképezek, és nagyon nagyon kíváncsi leszek h lesz e változás :)

30. nap

Reggeli: kcal ch
2 kis sz korpás kenyér (60 gr) pirítva 171 33
margarin (kb 10 gr) 43
2 sz sajtos párizsi 26
kb 25 gr camambert sajt 72
koktél paradicsom 17 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
2 db mandarin 80 17
Ebéd:

egy  nagy tányér babgulyás 400 20
2 evk nokedli 80 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Aisa maradék banános túrókrémje kb 20 gr 40
pár db földimogyoró 60 2
Vacsi:

2 kis sz sokmagvas tk kenyér (55gr) 118 16
Sissy tömlős sajt (kb 30gr) 54 2
kb 50 gr kenőmájas 162
retek 15 2,2

1430 118,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése