2013. február 17., vasárnap

43. nap Adatküldés :)

És igen, végre végre sikerült egy kis fogyást küldenem :) Na nem sokat, mert 2 hét alatt az a 60 dkg nem vmi sok, de nagyon örülök neki és most már talán sikerül is 55 alatt maradni. Nagyon lassan és nehezen megy, de ha belegondolok összességében tényleg nem rossz, hisz még 2 hónapja sem tart a verseny és a komolyabb odafigyelés, mégis meg van most már stabilan a - 2 kg :) Ha sikerül így folytatni, akkor a verseny végére tényleg meglehet a kitűzött 52 kg, a többi pedig utána már csak formálódás, feszesedés a nyárra :) Hisz még utána is lesz közel 2 hónap az igazi bikini szezonig :) Úgy örülök h időben belevágtam, és így szépen, nyugodtan meg tudom addigra csinálni, nagyon szupi :)

Viszont ma nagyon nem voltam ügyes, kicsit sokra sikeredett a vége, de mégis büszke voltam magamra, mert Anyukámat köszöntöttük névnapjára és volt süti, amiből egyáltalán nem ettem!!!! Annyi h a menüt végig ettem, holott ha kicsit is szigorúbb lettem vna akkor nyugodtan kihagyhattam vna egy fogást, de nem tettem... És ezt megfejeltem azzal h vacsira a virslihez kenyeret ettem és nem abonettet, és még mindezek után megettem Apper maradékát is... Szóval szépen összejött így a végére... Holnap nem is állok mérlegre és mindezt szépen ráfogom a növő Holdra...

Ja és ma torna sem volt, de nem is volt pihi nap még a héten, úgyh talán nem gáz. Holnap viszont ismét kardio, beleadok megint mindent és kompenzálom a mai napot :)
Egyébként nagyon örülök most, mert miközben keresgéltem Youtubon a RR 5 perces videókat, megtaláltam a 2012-es DVD-t teljes egészében!!! Vki feltöltötte :D Bár ahogy nézem a minősége kritikán aluli, de nem baj, jó lesz az, holnap le is töltöm :) Holnapra a kardio mellé hasizmot tervezek, sztem a RR 2008-as-ról lesz, ha marad annyi időm, ha nem akkor a rövid videós. Kedden pedig az örök kedvenc a 2009 20 perc comb mindenképp és mellé ha marad idő és energia akkor a csípő popsi. Most kemény leszek az elkövetkezendő 2 hétben, mert a következő centizésre nagyon szeretnék szép eredményeket elérni :) És tervezem h újra fotózok is :)

43. nap (54,4 kg)

Reggeli:          kcal             ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
1 db coop sonkás kocka sajt 52 1
25 gr házi füstölt kolbász 128
csemege uborka 14 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
pici székelykáposzta 150 10
1 kis sz rántott csirkemell 180 10
pici sült krumpli 150 15
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db alma 30 7
Vacsi:

1 sz rozskenyér (40gr) 104 21
1,5 orsi virsli 180
mustár+majonéz 100 8
kb 15 gr sajt 80
pici maradék chilis bab… 200 20

1849 144

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése