2013. február 25., hétfő

50. nap

Tipikus hétvége, ebéd Anyósoméknál, de tök ügyes voltam, nem ettem sokat, bár nem is éppen diétásat. Az uzsival csúsztam el, Anyósom csinált madártejet, hát abból ennem kellett... De nem desszert gyanánt ettem, hanem uzsira, talán így nem akkora főben járó bűn... Csak jó sok kalória és ch... mondjuk nekem túl édes is volt, kezdek elszokni az édes íztől, mivel már édesítőt sem használok, csak minimális xilitet amibe muszáj. Ez mondjuk nem rossz :)

Pihinap lett vna tornából, de mivel ma doki, és tuti nem lesz időm, így tegnap tornáztam a holnapi "helyett" de csak idézőjelben, mert nem kardioztam, ami elvileg mára lenne, hanem BA 200%-ot csináltam, mondjuk ez annyira jól is esett, szeretem ezt a tornáját, persze a bemelegítés nélkül, azt önállóan csináltam :) most lenyomtam a felsőtest részt is, bár egy picit a vállnál már meg kellett állnom... de ez pont annyi ami nekem még jól esik és érzem is azért rendesen. Azt hiszem gyakrabban fogok erre tornázni. A comb rész is pont jó, nem gyilkol szét, de pont megérzem, pont mindig akkor áll meg, amikor már én is érzem h kell :D Popsira megcsináltam a sokkolást is, na az azért már tényleg a határt súrolja :D Hasra nem csináltam extrát most sem, elég volt az alap, de legközelebb lehet azt is megnyomom, csak időm legyen, mert azért elég hosszú az egész program.

Ma viszont tényleg pihi, mert tuti későn érünk haza este, lehet még fürdetésre sem... De majd holnap pótolom, mindenképp kardio lesz és reményeim szerint még mellé vmi.

50. nap (54,2 kg)

Reggeli:          kcal             ch
1 sz rozskenyér (55gr) 144 29
margarin (kb 10 gr) 43
4 karika téliszalámi 180
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér húsleves sok hússal és zöldségekkel 140 8
1 kis sz rántott csirkemell 180 10
rizibizi (kb 150gr) 175 27
szilva befőtt 80 15
Uzsi:

250 gr madártej 293 32
Vacsi:

2 db abonett 38 8
1,5 orsi virsli 180
kb 15 gr sajt 80
kb 1 teáskanál light majonéz 20

1759 142

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése