2013. február 2., szombat

28. nap újabb hízás... :(

Hú, pocsék egy nap volt a mai, kezdve azzal h reggel óta megállás nélkül szakad az eső, nagyon nem szeretem... sötét, borult szürkeség volt egész nap...

Aztán én hülye mégsem bírtam magammal és mérlegeltem reggel, de nagyon kár volt, újabb plusz dekák :( Nagyon mérges és csalódott lettem!!! Aztán gondolkodtam mégis mi lehet az oka, hisz azért figyelek nagyon a kajára és minden nap tornáztam vmit, nem lenne szabad híznom, még ha stagnálok is... Aztán számolgattam és rájöttem h pont középidőben vagyok és ilyenkor is lehetséges vízvisszatartás a hormonális hatások miatt... Hát fogjuk rá h erről van szó!!! Minden esetre nem bánnám ha holnapra elmúlna és nem hízásról kellene adatot küldenem...

Reggel még mikor csalódott és mérges voltam, kicsit csaltam is, megittam egy bögre kakaót a reggelim mellé... vmi iszonyat jól esett, annyira kívántam már... Sajnos csak Nesquik van itthon, de az a kicsi talán nem akkora bűn... Az már inkább h reggelre eleve tejet sem lenne szabad... De nem érdekel, nehogy már nagy ritkán ne férjen bele...

És épp az imént olvastam egy érdekes cikket, tele okossággal, és megerősített abban, amit egyébként tudtam már, és korábban alkalmaztam is, a csaló napokat! Néha 1-1 napon meg kell engedni egy kis kilengést, így a szervezet is megkapja amit kíván, nem áll át a szervezet tartalékolásra, és nem mellesleg így tényleg hosszú távon tartható az egészséges életmód! Na ezen felbuzdulva el is döntöttem h a napokban rendelünk pizzát, Apper egyébként is épp ma említette h már enne, és én is nagyon kívánom már, szóval vmelyik nap beiktatjuk!!!! H mégse szálljak el nagyon a dolgokkal, egész nap nagyon fogok figyelni h mit eszek, az ebéd is lightos lesz, és akkor vacsira mehet pár szeletke pizza :DDD Húúúúú de várom már :)

Torna ma sem maradt ki, de nem is pörögtem 100%-on sajnos... Nagyon lehúzott egész nap ez a pocsék idő, Aisika is nagyon nyűgös volt... 40 perc RR-t csináltam a számomra jól bevált kombinációt: 2009 comb és csípő popsi. De most többször is meg kellett állnom, nem tudtam úgy rápörögni... Talán kellett vna ma már a pihi, de muszáj volt a reggeli mérleg sokkomat vmivel kompenzálni... Jól megizzadtam, hátha sikerült vmennyit leadnom belőle... Reggel minden kiderül! Mérlegelés és centizés!

28. nap (55,3 kg :((( )

Reggeli: kcal ch
45 gr korpás kenyér 128 25
teavaj (kb 15 gr) 112 2
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
1 bögre kakaó… 148 20
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
fél mandarin 20 4
Ebéd:

egy adag paprikás krumpli 350 35
egy sz (30gr) korpás kenyér 86 17
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

natúr joghurtos túró (2 evk túró + pici joghurt) 80 4
1 db narancs 45 8
Vacsi:

3 db abonett 57 12
magyaros szendvicskrém (kb 30gr) 75 1
20 gr cottage cheese 20
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

1479 140

A vacsi kicsit érdekesre sikerült, Apper melegszendvicset kért, aztán kérdezte én mit fogok enni, na mondom ugyan mit, abonettet... Láttam megsajnált, mondta miért nem csinálok abból melegszendvicset? Gondoltam miért is ne :) Aha... az abonett hő hatására elkezdett foszlani, gyakorlatilag a sütő aljára lefolyt az egész szendvicsem :/ Pedig olyan jó ötlet volt, és úgy rákészültem :( Helyette megcsináltam amit írtam, de csak kettőt ettem meg belőle, mert Apper szintén megsajnált, és amit meg lehetett menteni a melegszendvicsemből azt összekaparászta nekem (szó szerint...) így a végén még abból is ettem, de így már nem tudtam pontosan kiszámolni, úgyh többet írtam az előzőből, vmennyire talán reális, de egyáltalán nem pontos.

Egyébként csak zárójelben megkérdezném, olvas egyáltalán vki???

4 megjegyzés:

  1. Én mindig. :)Sőt egyik nap (már nem emlékszem mikor) azt írta ki, hogy ez a blog nem található. Meg is ijedtem. De meglettél.

    VálaszTörlés
  2. Én is olvaslak, sőt egyszer gyönyörű hosszú hozzászólást is írtam, de valamiért nem jelenítette meg. Remélem ez most látható lesz :-)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok, köszönöm :)

    VálaszTörlés