2013. április 24., szerda

109. nap

Tényleg alig van már pár nap és vége a versenynek. Sztem utána már nem fogom így írni és számolgatni h mit eszek. V esetleg írom, de nem számolom, majd meglátom. Elég sok időt elvesz... Meg sztem nem olvassa a kutya se :D Viszont lehet h meg fogom nyitni a blogot. Végül is miért is ne lehetne nyilvános, nincs benne semmi extra... Majd megálmodom még addig.

Ma is mozgalmas napunk volt, délelőtt bicajozás be a városba, és persze vissza, de közben bő 1,5 órát játszótereztünk, Aisa nagyon jól érezte magát :) És rendesen meleg volt, már már nagyon is... Semmi átmenet és itt a nyár... Mondjuk én szeretem, de az a túlzott meleg most nem lenne olyan jó, mert akkor meg amiatt nem fogunk tudni kimozdulni :( Persze nem kívánságműsor, de inkább meleg legyen, mint rossz idő...

Délután a torna adagom is meg volt, pedig úgy elfáradtam délelőtt h azt hittem meg sem fogok tudni mozdulni. Z2 kardio intervallum és szintén Z2 has-far zóna. Aisával :) Egész jól tűri most már, párszor rám akart mászni, de nem sírt, semmi gond nem volt, ennek nagyon örülök! Csak még mindig sajnálom szegényt h ezt az egy órát is tőle veszem el :( De mikor máskor tornázhatnék, nem tudom... És így is előre félek mi lesz ha majd vissza kell mennem dolgozni, munka mellett végképp nem tudom mikor fogom tudni megoldani... Pedig most már akarom, és végre belejöttem, mondhatni meg is szerettem, jól esik és kívánom, ezt nem szabad abbahagyni, mert így lehet haladni szépen előre... Majdcsak meg tudom majd oldani vhogy...

Ja, a legjobbat nem is írtam, ma reggel ismét 52,2 voltam :)) Jaj, olyan jó lenne ha sikerülne hétvégére levinni 52-re... Holnap telihold, pénteken v szombaton meg középidő... nem tudom vasárnapra mennyire múlnak el a hatásaik... Hát, majd kiderül... Viszont evésben úgy néz ki megint megtapasztaltam vmit. Tényleg fontos h meglegyen a megfelelő mennyiségű ch, mert pár nap után, ha nagyon kevés ch-t eszek, tuti h fogyás helyett inkább hízok... Bekapcsol a tartalékolás... Annyi mindenre kell figyelni, de tényleg meg kell adni a szervezetnek amire szüksége van. Tegnap pl Aisa fonott kalácsot evett, és én is megkívántam. Először elraktam h nem kell az nekem, aztán eszembe jutott h miért ne ehetnék meg egy szeletet a kávém mellé, úgyis lebicajozom, és ha nem eszek, később még jobban fogom kívánni... Megettem, és mi lett, mára -40 dkg :D
Ma is kiszámoltam a napi kaját, és nagyon kevést lett, főleg ennyi mozgás mellett. Ezért meg is fejeltem a napot egy adag csokis gabonapehellyel és tejjel. Persze nem ez a legideálisabb választás, főleg este, de jól esett, és nem hiszem h olyan nagy bűn lenne. Próbálok tényleg mindenre figyelni, és az sem jó ha túl keveset eszek, még ha mennyiségre nem is olyan kevés.

Holnap is bicajozunk délelőtt már biztos, tornát is tervezek, has-kar intervallumot és hát-popsi zónát, aztán pénteken pihi, szombaton pedig mindenképp vmi súlyzós. Lehet megint megpróbálkozok a Zmax tabatával... bár sztem ott fogok elhalálozni a 3 kg-s súlyzómmal :DDD

109. nap (52,2 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csirkemell sonka 20
kb 20 gr mozarella 50
fél paprika 5 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

tejszínes zöldséges tepsis krumpli (kb, nem számoltam) 450 30
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
negyed banán (Aisa maradék) 26 7
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csirkemell sonka 20
kb 20 gr mozarella 50
fél paprika 5 1
egy kis adag csokis gabonapehely tejjel 180 27

1448 140


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése