2013. április 18., csütörtök

103. nap

Ma is klassz napunk volt, délelőtt nagy bringázás, be a városba és vissza (rendesen megérzi a combom :D)

Délelőtt főztem, de egyre jobban utálom h egy csomó időt elvesz... Pedig tegnap direkt előre dolgoztam, de így is olyan sokáig tartott, bár a nokedli vett el sok időt... Csináltam jó kis reform nokedlit, zabpehely és kukorica liszt keverékéből :) Na így sem kevés kalória, de legalább egészséges. Szóval máskor egyszerűbb köretet választok, de most nagyon kívántam már ezt.

Torna ismét délután volt, alvás után Aisával. Ma nem intervalloztam, de nem is akartam h csak súlyzós edzés legyen, ezért megcsináltam a Z2 hát-popsi zónát, és utána még csináltam súlyzós gyakorlatokat, 2 kört a belsőcomb+kar zónából, de csak a kar gyakorlatokat, belsőcombot nem, mert úgy nagyon sok időt vett vna igénybe, valamint a súlyzós farizom gyakorlatokból 1 kört, de csak azokat a gyakorlatokat amihez kell a súlyzó. Megéreztem rendesen :) Megcsináltam vna még egy kört, de Aisa már nagyon türelmetlen volt... Kíváncsi leszek lesz e izomláz, már csak azért is, mert ilyenkor Aisa mellett már nincs idő a nyújtásra is...
De legalább végre felavattam a súlyzókat :) Hát, kell dolgozni velük gyakran, mert nagyon érzem h fejlődnöm kell!!! Még csak 3 kg-val tolom, sok még a munka ahhoz h elérjem a 9 kg-t :D
Viszont rendesen hiányzott az intervall. Esküszöm nem ismerek magamra, régen el sem tudtam képzelni h valaha is ilyen ugrálós tornát csináljak, mindig is utáltam az ilyesmit... most meg :D És mindig mosolygok magamon, mikor Enikő mondja közben h "valld be h még élvezed is" "de ha most még nem is, majd megszereted és a mániáddá fog válni" és tényleg így van :D

103. nap (52,8 kg)

Reggeli: kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) pirítva 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
4 sz csirkemell sonka 40
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

tejszínes gombás pulykatokány 360 17
nokedli (zabpehelylisztből) 240 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) pirítva 144 29
kb egy teáskanál teavaj 40
20 gr kenőmájas 70
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1

1585 142

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése