2013. április 4., csütörtök

88.-89. nap

Tegnap lemaradt a kaja, máris pótolom:

88. nap (53,1 kg :DDDDDDDD)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
1 sz tarja 100
kb 50 gr light mozarella 85 1
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

közepes adag rakott húsos rizs 450 25
Uzsi:

egy kis adag csokis gabonapehely tejjel 180 27
Vacsi:

2 tojásból hagymás rántotta 275 1
1 evk light majonéz 50 2
kb 15 gr sajt 80
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24

1570 111

Ez már alakult szépen, nem nassoltam, bár az uzsi nem a legideálisabb volt, most mondhatnám h még belefért, de szeretnék most már elkerülni minden ilyesmit is, legalább amíg elérem a kitűzött célt súlyban. Meg hát vacsira eléggé bekajáltam, úgy terveztem h abonettel fogom enni a rántottát, de kívántam mellé a kenyeret :S Na mindegy...

Ma viszont szinte példás napot produkáltam végre :) És még csak éhes sem voltam egyszer sem :) És ha minden igaz sikerül végre kikísérleteznem hogyan használjam a fehérjémet. Most uzsira kikevertem túróval és joghurttal egy negyed adagot a porból, karikáztam bele fél banánt. Nagyon finom volt, és úgy eltelített h azt hittem egy hét múlva sem leszek éhes tőle :D Rá egy órácska múlva kezdtem a tornát. Vmi über brutál volt, megcsináltam a Z2-ről a kardio intervallumot, majd utána a has-far zónát, hát azt hittem végem lesz :D Istenkirály ez a Z2 dvd :)))) Jaaaaa és én barom, azt hittem kelleni fog lábsúly, szépen felcsatoltam és dögledeztem a gyakorlatok során, mikor kb a fele eltelt, észrevettem h Enikő lábán sincs :D Le is dobtam gyorsan, egyenlőre elég kemény lesz ez lábsúly nélkül is :D Szóval csúcs volt ez a mai torna, végre megint ment lendületesen, keményen és vidáman és úgy igazán meg is éreztem :) A végén úgy néztem ki mint aki bepisilt, úgy nézett ki a gatyám :D 

Na, és mindezek után megittam a maradék adag poromat, vízzel h ne telítsen el annyira h ne tudjak utána vacsizni. Viszont így is kicsit később vacsiztunk, aminek az lett az eredménye h Aisa az esti tejcsit már nem itta meg... Bár nem biztos h emiatt, de majd kikísérletezem. Nekem viszont nagyon jó volt így, mert nem voltam vacsira farkas éhes és bőven elég volt egy normál adag kaja. Legközelebb hátha kevesebb is elég lesz. Bár így is kevés ch-t ettem ma, ettől kevesebb mér nem hiszem h elég lenne...

89. nap (53,2 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 30 gr light mozarella 50
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

közepes adag rakott húsos rizs 450 25
Uzsi:

"fehérje bomba" :D kb 80 gr túró, 2 tk natúr joghurt, 2 tápszeres kanál fehérje por, fél banán 160 20
Később edzés után:

3/4 adag fehérje turmix vízzel 100 3
Vacsi:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 30 gr light mozarella 50
retek 15 2,2

1360 104,4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése