2013. április 25., csütörtök

110. nap

Ma is 52,2 :)) Jaj, bárcsak bárcsak sikerülne :) Odafigyelek, és próbálok nem görcsölni, de most már tényleg nagyon szeretném :) Ma telihold van, és a középidő is itt a küszöbön...

Kaja ma szinte ugyan az volt mint tegnap. Torna viszont csak 20 perc lett, plusz a bringázás, ami egyébként érzem h nagyon sokat számít mostanában... Megyünk is amikor és amennyit csak lehet :) Kedvet kaptam még a gőrkorizáshoz is, csak nem tudom azt is mikor és hogyan lehetne... De majd még agyalok. Szóval ma is eléggé elfáradtam a délelőtti csavargásban, és nem csak én, hanem Aisa is, olyan sokáig aludt h nem bírtam kivárni... Ha ezt tudtam vna előre h ilyen sokáig fog, akkor sokkal hamarabb belekezdtem vna a tornába és simán ment vna a 40 perc alvás időben... De így már nem mertem belekezdeni a kardio után másba, de h teljesen őszinte legyek, lehet nem is ment vna :S Holnap elvileg pihi nap lenne, de sztem holnap is csinálok vmit, ma nézegettem megint a max dvd-t, a tabatát kellene nyomatni róla. Az mindenre hat. Abba kéne belejönni, és ha már megy, akkor jöhet majd a másik tabata dvd is. Szóval holnap nem lesz kardio, ez már tuti, mert most kicsit mintha besokalltam vna, holnap max tabatázok egyet ha minden jól megy, szombaton meg majd még meglátom, de a verseny utolsó előtti napján csak bele kellene húzni, és akkor inkább vasárnap pihennék... De majd meglátom, kár megtervezni, mert úgyis mindig más lesz a vége :)

Viszont ma is ahogy elnéztem magam, tényleg nagyon látszik már. Olyan helyeken vélek alakuló izmokat felfedezni, ahol eddig álmodni sem mertem vna róla... És nagyon tetszik ez nekem :) Nyomni kell tovább és tuti leszek :) Viszont a combom még mindig nagyon nem tetszik, még mindig sok zsír van rajta, és narancsbőr... Tudom, olvastam, le kéne rakni a kávét... a koffein is rájátszik sajnos... De arra képtelen lennék, sőt, van h már több kávét is kívánnék, így is napi 2x iszok... Szóval marad az intervallozás, hátha sikerülne onnan is lebontani a zsírt, mert máshol már nem sok van, még van a hasamon is, de az nem zavar annyira, egyébként sem volt még életemben sem ilyen lapos és formás a hasam :D

110. nap (52,2 kg)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csirkemell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

tejszínes zöldséges tepsis krumpli (kb, nem számoltam) 450 30
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
negyed alma 10 2
Vacsi:

1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csirkemell sonka 20
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3

1448 122,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése