2013. április 15., hétfő

100. nap

Hát, de még h mennyire ittam ma a levét a tegnapi sütizésnek :( V én már nem tudom h minek, de ma megint 53,3 voltam :( és ma is elég sok lett a kcal, holnap sem számíthatok semmi jóra :(

Pedig ma van a 100. napja az életmódváltásnak, olyan jó lett vna vmi szép eredménnyel ünnepelni... de most megint eléggé elkedvetlenedtem, mert így nem tudom mire merjek számítani nem egész két hét múlva :(

De azért a torna megvolt ma is, 40 perc. Z2 kardio intervallum és Z1 comb-kar zóna. Ezt már nagyon rég nem csináltam, de nem is a kedvencem :S Viszont ha meglesz a súlyzó, akkor talán nagyobb kihívás lesz :) Ma elvileg postára adták, akár már holnap meg is érkezhet, de jó lenne :) Bár holnapra épp pihi napot tervezek, de majd meglátjuk :)

Ja, és ma Aisával tornáztam! Alvás időben nem ment, mert később ebédeltünk, nem akartam rosszul lenni... Aztán gondolkodtam mégis mikor lehetne, mert a gyönyörű időben ki is akartam még menni vele, így hirtelen elhatároztam amikor felkelt h még uzsi előtt lenyomom a tornát, így nekem az uzsim értelem szerűen a fehérje, Aisinak gyümölcs, és már mehetünk is ki. A bemelegítés simán ment, aztán az intervallum első pár percében sírdogált Aisa... nem tudom miért, de már ott tartottam h abba kell hagynom, de aztán mégis megnyugodott és utána szépen játszott :) Igaz párszor meg kellett állnom, mert féltem h megütöm v megrúgom véletlen, és emiatt nem is tudtam 100% intenzitással csinálni, de azért jó volt. És utána még a comb-kar zóna is lement, azt gond nélkül tudtam csinálni mellette. Lehet legközelebb is bevállalom így, hátha szépen megszokná és nem lenne gond. Aztán ahogy nagyobb lesz, talán kedvet kap Ő is egy kis tornához :)
Csak megmondom őszintén h kicsit furdal a lelkiismeret h ezt az időt elveszem Tőle, h vele is játszhatnék ez idő alatt is...

100. nap (53,3 kg………..)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
4 karika szalámi 50
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
1 db kókuszos zabfalat keksz 65 7
Ebéd:

egy tányér bableves 250 20
1 db rántott csirkecomb (felső) 200
rizibizi (kb 150gr) 175 27
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Vacsi:

1 db tk zsömle (55gr) 135 25
2 tojásból hagymás rántotta 275 1

1729 130

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése