2013. április 19., péntek

104. nap

Fantasztikus nap volt ez a mai :) Délelőtt szépítkezni voltam, na jó, nem kifejezetten, csak egy kis gyantázás, szemöldök igazítás :) Mindezt ugye Anyósoméknál, hisz náluk van a fodrászat, kozmetika. De nem ez a lényeg, hanem bicajjal mentünk. Az idő csodálatos, annyira élvezem a bringázást, minden nap megyünk most már vhová :) Kb. 20-25 perces volt az út, hát mit ne mondjak, azért megéreztem :D De nagyon jól esett!!! Amíg én szépültem Aisa Anyósommal játszott az udvarban. Aztán tekerés vissza :)

Jól elfáradtam, ebédeltünk, Aisa aludt addig én is pihentem, aztán mikor felébredt, jött a torna :) Egész jól tűrte most, főleg az első 20 percet. Simán lenyomtam a Z2 kardio intervallumot :) Még mindig imádom, sztem sosem fogom megunni :) Ez az intervallozás komolyan csodákra képes. Olyan szépen viszi le a zsírt, sosem volt még ilyen lapos a hasam, és kezd tónusos lenni, amitől teljesen odáig vagyok meg vissza :D Sosem volt ilyen a hasam, mondjuk nem is edzettem rá különösebben. Most pedig azért nyomom a hasizomozást is, de látszik is és annyira boldog vagyok :) Ma a mérleg is már csak 52,6-ot mutatott, új rekord :) Csak meg kéne tartani, vagyis nem hagyni visszább menni... De most újra kicsit bizakodom h jövő hét végéig még elérhetem az 52 kg-t. De most már tényleg a forma a legfontosabb!!! Combból viszont nagyon sokat kell még dolgozni... Viszont nem kifejezetten edzettem mostanában combra, lehet rá kéne kicsit kapcsolni. De a zsír meg csak az intervallozással fog lemenni róla. Annyi mindent szeretnék csinálni egyszerre h emiatt sosem tudom eldönteni mit is csináljak :D Pl a nagy kedvenc RR csípő-popsi tornát sem csináltam mostanában. De most célom lett az izmosodás is. Ja, erről jut eszembe, ma az intervall után a Z1 comb-kar zónát csináltam meg, az új súlyzókkal. Hát azt hittem beszarok... Amilyen könnyedén csináltam az 1 kg-s súlyzóval, most olyan szinten volt kihívás a 3 kg-val... Szóval ez újra előtérbe került, mert ez legalább dolgozik kifejezetten combra is, és nem gyengén felsőtestre :S Addig nem is lépek tovább, míg ezt meg nem tudom csinálni viszonylag könnyedén... Remélem pár hét és menni fog...

Kaja ma nem volt vmi példás, de csak a vacsi miatt, kapkodtam, mert készülök holnapra, Aisa névnapját tartjuk, elkészítettem az egyik "sütit" (citromos álom) meg előkészültem a másikhoz h holnap kevesebb meló legyen. Szóval Aisa fonott kalácsából ettem meg 3 kis szeletet teavajjal... De kb 3x ennyit tudtam vna enni még, és most is éhes vagyok, bár ideje lenne inkább már aludni, csak most vhogy nem vagyok álmos...

Holnap tuti be fog csúszni nem kevés süti is... Ebből a citromosból ennem kell, olyan isteni lett a krémje, megkóstoltam... nem hagyhatom ki :S De a sonkás-sajtos tekercset sem, mert az is írtó finom... Sztem inkább nem is ebédelek, meg nem is vacsizok, de ezekből ennem kell :D

104. nap (52,6 kg :DDD)

Reggeli: kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) pirítva 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
20 gr kenőmájas 70
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

tejszínes gombás pulykatokány 360 17
nokedli (zabpehelylisztből) 240 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
Vacsi:

3 sz (93gr) fonott kalács 265 51
teavaj (15 gr) 110

1651 163


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése