2013. április 17., szerda

102. nap

Szuper napunk volt, bár az éjjel nem volt zökkenő mentes. Aisa most nagyon Anyás, nem akar este kiengedni a szobából, és éjjel is csak én kellettem. Hát hajnalban a mi ágyunkban kötött ki :) Nem volt sok alvás...

Délelőtt pedig felavattuk a biciklis ülést, bekerekeztünk a városba :) Nagyon jó volt, és Aisa is élvezte :) Most már mindig megyünk minden felé :) Így kb 10 perc alatt beérünk, míg babakocsival ez 30-40 perc. Megyünk holnap is :)

Torna megint Aisával közösen volt. Z2 has-kar intervallum, majd meg akartam csinálni a popsi-kar súlyzós zónát, az új súlyzókkal, de csak 1 kört csináltam, azt sem teljesen, egyrészt mert rohadt nehéz :S Másrészt mert olyan hatalmasak ezek a súlyzók és Aisa ott járkált körülöttem, úgy féltem h megütöm vele véletlen... Arra a következtetésre jutottam h a súlyzós edzéseket el kell különítenem az intervallumoktól. Mert nem marad elég erőm hozzá. Most vhogy úgy akarom kialakítani h heti 3 intervallum legyen, mellé zóna, mert nagyon tetszik a Z2-ről mindkettő, a múltkori hát-popsi után egész különös helyeken éreztem a fenekem :D
A többi napon pedig súlyzós edzést tervezek. Ez lehet heti 2-3 alkalom. De akkor nem sok pihi nap lesz :D Vagy az intervallum után csak vmi egy testrészt érintő súlyzós edzés. Mert ez amit ma próbáltam ugye, elég összetett... És sajnos nem ment... Be kell látni h még elég gyenge vagyok, pedig határozottan érzem h fejlődök. Na de ekkora súlyokkal sosem edzettem még. (3 kg-sra raktam ma össze) Na de majd menni fog ez is! Azzal vigasztaltam magam h Enikő tornái is kezdetben óriási nehézséget okoztak, pl nem tudtam 20 mp-en keresztül folyamatosan fekvőtámaszozni, és ez már szépen megy. Gondot okozott az oldal emelés, mikor a csípőt kell kiemelni, plusz a lábat húzni, meg sem tudtam tartani magam, most már ezt is szépen meg tudom csinálni. Szóval alakul ez, csak tényleg időt kell neki adni, és CSINÁLNI :)

Ja, és du szoliban is voltam, lehet nem is írtam, de megint elkezdtem járni, heti 2-3 alkalommal próbálok eljutni, már kezd látszódni az eredmény, nagyon tetszik :)


102. nap (52,8 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
3 sz csirkemell sonka 30
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér lencsefőzelék 350 40
4 db chicken nugetts 220 10
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
20 gr kenőmájas 70
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1

1466 127



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése