2013. április 14., vasárnap

98-99. nap Adatküldés

Tegnap és ma is 52,7 voltam :))) Jaj, nagyon nagyon jó lenne már 53 alatt maradni, most már VÉGLEG :) Bár sajna ma eléggé mellé ettem... de majdcsak nem iszom meg a levét holnap... Így most az adatküldés is jól sikerült, elégedett vagyok :)

És boldog is, ma Sógornőm is megjegyezte h már biztosan fogytam, mert látszik, főleg a hasamon :))) Annyira nagyon jól esett, el sem tudom mondani. És egyébként nagyon érdekes, mert én is nagyon látom és érzem a hasamon a változást, pedig, mint említettem, sosem volt lapos hasam, még akkor sem amikor 50 kg voltam, ahhoz képest, most nagyon tetszik az eredmény, és biztos vagyok benne h ezt a sok intervallozásnak köszönhetem! Valóban csodákra képes!! És a Z2-n lévő intervall edzéseket egyszerűen imádom :) Mindkettőt! Annyira szuperek :)

Tegnap és ma is alvás időben tornáztam, mert máskor nem lett vna időm. Azt hiszem muszáj lesz hétköznap is átállnom erre, mert egyre jobb az idő, és Apper is ha hazaér, megy ki bogarászni, locsolni, füvet nyírni stb, és mi is inkább megyünk még ki Aisával, szóval tuti h a megszokott időben nem lesz lehetőségem tornázni... Este meg nem mindig megy, tényleg ritka mikor olyankor is van még energiám és kedvem nekikezdeni. De ha be is vállalom, akkor tuti már csak egy 20 perces megy, több nem... Viszont ebből a szempontból az alvás idő is necces, mert ugye nem sokkal előtte ebédelek, ha pedig később kezdem, akkor tuti ébred Aisa... szóval így sem biztos h mindig lesz lehetőségem a 40-50 percre :( Pedig mostanában így szeretem, az intervall után még egy zóna, így tökéletes... csak olyan nehéz kivitelezni basszus...

Ééééééés vadásztam végre magamnak, vagyis magunknak egy kézi súlyzó szettet :) Apper rábeszélt h ne sima súlyzót vegyek, hanem tárcsásat, aminek lehet variálni a súlyát, és így akár ő is tudja használni (HA-HA-HA :DDD) és nekem sem kell mindig másikat venni, ha megint "kinövöm". Végül is meggyőzött, és sikerült is egész jó árban találnom, igaz használt, dehát ezt nem lehet elhasználni úgysem :)

Íme:


2x9 kg-s, és nagyon jól vairálható, mert 4-4 db 0,5 kg-s és 4-4 db 1,25 kg-s tárcsa van hozzá, maga a rúd pedig kb 2 kg-s. Szóval szuper, már alig várom h megérkezzen, de elvileg a jövő hét első felében megkapom és már birtokba is vehetem :))) Nagyon kíváncsi leszek mennyi idő után lesz látványos az eredménye. Nagyon szeretnék nyárra izmosodni, és most már nem csak az érdekel h milyen lesz a hasam, combom, fenekem, hanem a felső testem, hátam is... semmi de semmi izom nincs rajta, fölül szó szerint vékony, sovány és csontos vagyok. Bezzeg alul... szóval végre rájöttem és beláttam h nagyon fontos az izom, és nem csak az esztétika szempontjából, hanem az egészségem miatt is. Anyukám is csontritkulásos, nekem is alapból vékony a csontozatom, és csontképződést kizárólag izom munkával lehet elérni. Amihez izom kell... szóval talán még nem késő egy kis izmot növeszteni, ezáltal pedig megelőzni a későbbi problémákat, mint csontritkulás és társai...


98. nap (52,7 kg :)))))))  )

Reggeli:  kcal ch
2 kis sz korpás kenyér (60 gr) pirítva 171 33
kb egy teáskanál teavaj 40
6 karika szalámi 75
kb 20 gr light mozarella 33
fél paprika 5 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

májas hurka kb 10 dkg 350 15
1 db tk zsömle (55gr) 135 25
pici majonéz 90 6
csalamádé 14 3
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
1 db aldis sonday tk vajas keksz 30 5
Vacsi:

2 db abonett 38 8
2 db orsi virsli 220
mustár+majonéz 100 8
kb 20 gr light mozarella 33

1661 129

Torna: Z2 kardio intervallum + Z2 has-far Zóna


99. nap (52,7 kg)

Reggeli:  kcal ch
bundáskenyér 2 kis sz korpás kenyér (60 gr) 300 33
1 evk tejföl 40 1
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér bableves 250 20
1 db rántott csirkecomb (felső) 200
rizibizi (kb 150gr) 175 27
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix 2,5 dl tejjel 235 17
1 db puncs szelet :( 253 36
Vacsi:

2 kis sz korpás kenyér (60 gr) 171 33
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz sajtos párizsi 28
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3

1894 178

Torna: Z2 has-kar intervallum + Z2 hát-popsi zóna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése