2013. április 3., szerda

87. nap

Tegnap már kedvem sem volt írni, pedig úgy éreztem jobb leszek, de még mindig nem sikerült teljesen normális napot tartanom... A reggeli súlyom pedig már igazán felnyithatta vna a szemem, ugyanis már 53,7 kg-t mutatott a mérleg... De reggelire azért még megettem a maradék kocsonyát, nem is fél adagot, hanem az egészet, de megmagyaráztam magamnak h szegény Nagyikám készítette, nem szabad kidobni... De tényleg nem akartam kidobni, finom szálkás husival kifejezetten nekem készítette... De ezzel nem is lenne gond. Az ebédet jól csináltam, csak egy tányér palóc levest ettem, nem is voltam éhes, teljesen jó volt. Uzsira viszont megtaláltam a hűtőben a maradék túrós rétest... És megettem egy szeletet, minden gondolkodás nélkül... Ok, mondjuk ez sem olyan hú de vészes, de akkor is, eldöntöttem h legalább már sütit NE...

Viszont utána tornáztam, megérkeztek a szuper PE DVD-im, hirtelen azt sem tudtam eldönteni melyiket próbáljam ki, annyira jók :) Végül megcsináltam a Z2-ről a has-kar intervallumot. A kis videókon is szemeztem már vele, egyszer el is kezdtem, de nem ment, ez így viszont SZUPER volt :) Most így lett több új teljes videóm is ami kardio, intervallum, van mihez nyúlni. Ezeken már a zene is szuper, szóval egy szavam sem lehet :) Rájöttem a kis videós intervallumokkal az a bajom h túl sokszor kell ismételni ugyanazokat a gyakorlatokat... a 3-4. kör után már megunom, na nem mintha nem fárasztana, mert brutálisak, csak így picit egyhangú. Viszont most már tényleg van választék, és azért néha néha majd beszúrok a kis videósak közül is :) De így sokkal jobb h nem "egyedül" csinálom, közben ott van Enikő is és motivál, látom mit kell csinálni és hogyan. Sokkal jobb :)

Szóval a torna nagyon jól esett, utána még egy kis combizom gyakorlatot csináltam, mást nem.

Vacsira viszont megint kicsit elszaladt velem a ló... még volt egy fél adag töltött káposzta is, de azt már ki akartam dobni, amikor hirtelen meggondoltam magam h mégsem dobom ki, megeszem, természetesen kenyér nélkül (mindig így eszem) és így nem is lesz annyira gáz. Nem is lett vna, ha nem ettem vna meg utána még 1.5 pogácsát is... majd egy óra múlva Apper hagyott fél szelet rántott húst, és azt is megettem... Hát most már tényleg hanyatt vágom magam h miket művelek :S És mindezek tetejébe utána egész este a csokis tortán sóvárogtam, ami szintén a hűtőben pihent, és tudtam ha nem esszük meg, már ki kell dobni, mivel szombaton készült... De hál Istennek lusta voltam felkelni érte, így maradt a hűtőben, most pedig már a kukában van még 2 szelet rétes társaságában... Szóval ez vmi őrület h mennyi kaja volt itt, és mennyire össze vissza ettem az elmúlt napokban... Összességében nem mondanám h sokat ettem, mert mennyiségre nem volt sok, csak össze vissza, minden hülyeség... DE végre elfogyott minden édesség, a pogácsa is, ma már főznöm is kell, és remélhetőleg végre oda is tudok figyelni és normálisan végig csinálni az utolsó 1 hónapot a versenyből! Sőt, a normális nem is elég, ezt most KEMÉNYEN KELL!!!!

De el kell mondanom azt is h vmi megmagyarázhatatlan csoda történt velem az éjjel, ugyanis ma reggel már "csak" 53,1 kg voltam!!!!! 2x is visszaálltam a mérlegre, és tényleg annyi! De h ez hogyan lehetséges, h éjjel eltűnt rólam 60 dkg, sosem fogom megérteni :D De nagyon jól esett és jókor jött, mert ezt most már nem szabad elrontani!!!! Egyébként talán az lehetett h bár eszegettem tegnap is, ch nem volt benne túl sok, és az köti meg ugye a vizet, ami eddig történt is, valamint mindig cseng a fülemben, ahogy PE mondta a tegnapi videón h ez zabálja a zsírt, kalóriát :D Hát, rólam tényleg lezabálta :D ennek örömére remélem ma is lesz rá időm h megcsináljam! Most vhogy annyira rákattantam ezekre a kardio intervallumos edzésekre, régebben pedig ki nem állhattam az ugrálást... Most meg úgy tűnik jobban szeretem mint az erősítő gyakorlatokat... Pedig azt is kellene már csinálnom többet, de mindig azt fogom csinálni amihez kedvem van, és így biztosan jó lesz :)

Tegnapi kaják:

87. nap (53,7 kg)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
egy kisebb tányér kocsonya szálkás hússal 400
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér palócleves 250 20
Uzsi:

1 sz túrós rétes 271 37
Vacsi:

fél adag töltött káposzta 300 15
1,5 sajtos pogácsa 130 14
fél szelet rántott hús (sertés karaj) 90 5

1604 119

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése