2013. április 13., szombat

Szösszenet

Napok óta nem igazán írtam érdemben semmit, csak a tényeket közöltem, nem volt sem időm, sem kedvem, sem ihletem az íráshoz. Megpróbálom most kicsit összeszedni a gondolataimat.

Először is ugye a verseny. Rohamosan közeleg a vége, vhogy felgyorsult most az idő úgy érzem, az elején olyan távolinak tűnt az április vége, 4 hónap, és máris itt van a nyakunkon. 52 kg-t tűztem ki célul a végére. az utóbbi napokban ez teljesen elérhetetlennek tűnt, mert egyre csak jöttek a dekák fölfelé, de már megint hagytam magam megijeszteni, pedig ez csak a közelgő menszi miatt volt... ami még mindig nem jött meg rendesen, és már nem is mondom h kb 1,5 hete szarakodik, de ebbe a témába most nem megyek bele, még bő két hét és meglesz a lisztérzékenységi teszt eredménye, majd akkor gondolkodunk tovább rajta... Szóval vízvisszatartás van ezerrel, de be kell valljam azért az evés sem az igazi mostanában (sem...) Azt terveztem a végére beszigorítok, és keményen megnyomom, ehhez képest sztem lazább vagyok mint az elején. Nem csinálok főben járó bűnöket, tehát nem eszek cukrosat és fehér liszteset sem, de azért bőven volna mit javítani az étrendemen... Viszont az is cél volt h ne fogyjak gyorsan, és egy jól tartható életmódot, étrendet akartam bevezetni, ami azt hiszem sikerült is! Hisz még ha lassan is, de így is lement már 3,8 kg (a mai mérés szerint) és ez szűk 4 hónap alatt szerintem tökéletes! Hisz nem sok fölöslegem van, de nem is 1-2 hét alatt jött fel, hanem kb fél év alatt, mert a szülés után pár héttel szépen visszament a súlyom 53,8-ra, ez volt a legkevesebb, aztán a szoptatás alatt szépen tartottam 54-54,5 körül, de ettem is rendesen, viszont napi több km-t gyalogoltam, rengeteget sétáltunk. Aztán elkezdett fogyni a tejcsi (egyre kevesebb kellett) és bejött a rossz idő is és a séták is elmaradtak, csak az étvágyam maradt meg... Szóval kb szeptembertől december végéig jött fel még 2 kg. De ebből 1 a karácsonyi zabálás sorozat miatt... Na, de ennyire nem akartam kitérni, a lényeg h nem 2 hét alatt jött fel, és bár éppenséggel leadhattam vna 1 hónap alatt is, ha koplalok, de annak az ég világon semmi értelme nem lenne. Így szépen lassan csordogáltak le a dekák, nem éhezek (az más h sokszor ehetnékem van és kívánok ezt azt...) és ezt így fogom is tudni tartani! Sőt, ha már tényleg nem kell fogynom semennyit, akár több kis bűnözést is beiktathatok majd :D Szóval összességében nagyon elégedett vagyok! Viszont azért nem bízom még el magam, mert bár mindössze 70 dkg van hátra, és két hét, egyáltalán nem vagyok benne biztos h meglesz, mert pont a végső adatküldés idején leszek középidős, és telihold is közeleg majd... szóval szinte biztos h be fognak játszani a plusz dekák... De azért megpróbálok nem görcsölni ezen, hisz nem ez a lényeg h egy adott napra elérjem a célom, hanem h jó úton haladok, és lehet egy héttel később, de úgyis meglesz :)

És eddig ugye csak a súlyomról beszéltem, a másik fontos, sőt fontosabb dolog, a forma... Nos, én elég naív tudok lenni, és voltam most is ezzel kapcsolatban is. Ugyanis én azt gondoltam h majd szépen fogyok, közben tornázok ezerrel, és a verseny végére, de ha addigra nem is, nyárra majd gyönyörű, kisportolt, izmos és feszes leszek... Igenám, csak h ez nem így megy... Be kell látnom h ez bizony nem lehet pár hét v hónap eredménye, ehhez évek kellenek... Erre ki más, mint drága Nonó ébresztett rá a minap a klubban felrakott képsorozattal... Bizony Ő sem pár hét v hónap alatt lett olyan, amilyen, hanem több mint 3 év alatt... Úgyh bár első pillanatban kicsit elkenődtem, hisz én nyárra szerettem vna csúcs formában lenni, de közben rá is jöttem h csak csinálni kell, és nem feladni, és minden nappal közelebb lesz a cél, hisz minden tornával egyre jobb és jobb leszek, és mivel fogynom tényleg nem sokat kell, talán ha idén nyárra nem is, de jövőre már igazán közelíthetek ahhoz a csúcs formához :) És ehhez minden eszközöm meg van és meg lesz, hisz rengeteget tanultam (erről majd külön fogok írni bővebben...) semmi más nem kell hozzá, csak én, és a kitartásom... Na nem mintha ez így könnyű lenne, de lehetetlen az NINCS!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése