2013. április 20., szombat

105. nap Közel a céééééééél :))

Gyorsan írok pár sort, mert nem tudom ma lesz e még időm, nemsokára jönnek a vendégek!
Reggel óriási öröm ért, 52,2 kg-t mutatott a mérleg :))) Utoljára azon a reggelen voltam ennyi, amikor kiderült Aisa a pocimban van :) Mindössze 20 dkg és megvan a cél :)) Most megint elérhetőnek tűnik, de sajnos tudom h ez még csak mutatóban volt... Jön majd mindjárt a középidő, telihold stb és jönnek vissza a dekák, így már annak is örülni fogok ha megúszom 53 alatt... de ez lesz a cél!!! A többi meg majd alakul szépen :) A lényeg h most is elégedett vagyok!!! Tegnap nézegettem magam a tükörben és egyre jobban tetszik amit látok, és erre kell koncentrálnom, hisz ez volt a cél! És tényleg alakul :) Olyan boldog vagyok :)

Ma menni fog egy kis bűnözés az biztos, de már eddig is egész okosan csináltam, ugyanis ebédre ettem 2 db sajtos-sonkás tekercset, aminek kiszámoltam, nem is olyan vészesek az értékei! És így ebédre simán belefért! Délután megkóstolom a citromos csodát is, vacsira pedig vmi nagyon lightos és rendben is leszek :) De azért kicsit tartok a holnap reggeli mérlegeléstől :S

Update:

Sikerült egész jól zárnom a napot, úgy h a kecske is jól lakott és a káposzta is megmaradt :D Mivel tegnapról még mindig maradt az ebédből, Apper és Aisa jól laktak, én pedig megettem ebéd gyanánt 2 db sajtos sonkás tekercset, amit közben ki is számoltam és egyáltalán nem vészesek az értékei :D Simán bevállalható! Legközelebb csinálok is ilyet majd magamnak kis adagot és tönköly lisztből, akkor tényleg simán belefér. Sajnos most érzem h fehér lisztes volt, mert viszonylag hamar megéheztem utána... Uzsi gyanánt pedig megkóstoltam a citromos finomságot, azt is kiszámoltam, egy kicsi adag abból is elmegy, viszont annak a ch-ja már elég húzós, és bizony elég sok a cukor benne :( De ezt is le lehet egyébként kicsit lightosítani, csak nem hallottam még tk babapiskótáról sem... Na mindegy, néha azért ez is belefér! 
És vacsira is 2 db sonkás sajtos tekercset ettem meg, éhes voltam, időm nem volt másra, és egyébként is kívántam még... De mindent egybevetve bár a mai étkezésem koránt sem egészséges, mégis simán benne vagyok a keretben, sőt, mondhatnám jóval alatta vagyok. Na, ugye ilyenkor nem mindegy h miből is jön össze az a bizonyos napi kalória és szénhidrát...

De a lényeg h szépen tartottam a mértéket és nem szálltam el, ezért pedig büszke vagyok magamra :) Remélem holnap is az leszek :D

Torna nem volt, semmi idő nem volt rá, de egész nap talpon voltam, érzem is rendesen, holnap viszont vmi jó kis tornát fogok csinálni, még nem tudom mit, de majd megálmodom :D

105. nap (52,2 kg :DDDDDDD)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
2 sz csemege karaj 50
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

2 db sonkás sajtos tekercs 310 32
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

egy kis adag citromos álom 200 28
Vacsi:

2 db sonkás sajtos tekercs 310 32

1224 126,2

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése