2013. április 8., hétfő

93. nap

Nagyon vegyes volt ez a mai nap, főleg ami a hangulatomat illeti, de szerencsére túlnyomó részt SZUPER volt :)) Reggel elég ingerülten ébredtem, és a mérleg is megint 53-at mutatott, és annyira felhúztam magam, még az is megfordult a fejemben h elegem van az egészből, kínlódok itt össze vissza, de minek, mennyivel egyszerűbb és kényelmesebb lenne, ha nem kéne a tornával törnöm magam, és mindig azt és annyit ehetnék amit csak akarok, amikor akarok... De szerencsére azért gyorsan helyre billentettem magam, hisz jól tudom mindez hová vezetne...

Aztán Aisámmal gyorsan összekaptuk magunkat és elindultunk egy maratoni sétára, végre ragyogó NAPSÜTÉSBEN :))) Bő 2 órát sétáltunk, be a városba, Rossmannba, gyógyszertárba és boltba. Megnéztem, legalább 5 km volt :) és vmi iszonyat jól esett, és nem is éreztem fáradtságot, egy hajszálnyira sem, sőt, totálisan feltöltődtem, mintha kicseréltek vna :) Ennyit tesz az időjárás... tudtam én h már abba voltam belebetegedve...

Kajával ma sem voltam tökéletes, mert ugye ma is vadas volt még... fehér lisztes gombóccal :(  De a többire azért odafigyeltem! És végre ismét örömmel tornáztam! PE Z2 kardio intervallum+has-far zóna. Nagyon szeretem ezt az összeállítást :) Iszonyat jól esett és még egyet dobott a hangulatomon. Kár h amikor lusta vagyok ezt az érzést nem tudom felidézni h rávegyem magam arra h elkezdjem... Várom már azt h tényleg mindig örömből mozogjak és ne az legyen h "muszáj"...

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy kisebb tányér májgaluska leves 140
vadas hús gombóccal 650 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

 fél adag natúr joghurtos túró naranccsal 60 6
Edzés után:

fehérje turmix vízzel 121 5
Vacsi:

vegyes saláta (80 gr) 30 5
natúr joghurtos öntet 60 6
2 db baromfi virsli (80gr) sütve 180 8
pici sajt 30

1695 104

És egy kép a vacsimról, olyan jól nézett ki, na meg ritka h ilyesmit eszek, bár nem volt tökéletes, virsli helyett inkább csirkehusi kellett vna, akkor talán most nem is lennék éhes...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése