2013. április 21., vasárnap

106. Már csak egy hét...

Vmi hihetetlen h már csak egy hét van hátra a versenyből, és a végéhez értünk... Tényleg el sem tudtam ezt képzelni január elején... Hát, most meg kell még nyomni a végére, nagyon nagyon szeretném ha meglenne az 52, de sajnos vhogy úgy érzem nem lesz, ismerem már magam, a testem működését... Talán ha nagyon szigorú lennék, de még akkor sem biztos. Meg talán nem így kéne hozzá állnom, de most másképp nem megy. Na, mindegy, a lényeg h csinálom és meglesz, vmikor :D

Ma is nagyon boldog voltam, a tegnapi eszegetés után is csak 52,3 voltam reggel :) Most tényleg azon imádkozom, ha jönnek is fel dekák, legalább maradjak most már végérvényesen 53 alatt...

Ma is nagy volt a csábítás az evésre, maradtak még sütik, de csak az edény faláról nyaltam le egy kevés citromos krémet :D Ebédelni Anyósoméknál voltunk, hát épp bakonyit készített, én is azt csináltam pont múlt héten, csak tejszínesen, hát most egy időre elég is lesz belőle, főleg h holnapra is az lesz az ebéd... A nagyobb gond h fehér lisztes nokedlivel van :S De majd igyekszem jól lakni levessel, ahogy ma is.

Torna ma egy hirtelen ötlettől vezérelve kis videós comb+popsi intervallum volt, már nagyon rég nem csináltam, és combra egyébként is többet kellene edzenem. Meg is éreztem, de nem izzadtam meg úgy, mint a Z2-s intervallumoktól... Utána pedig azt gondoltam hú de kemény vagyok, és nekivágtam a Zmax has-far súlyzós zónának... Hát, még ez is korainak tűnt :S Bár végig szenvedtem, de azért nem mondhatnám h jól ment... Ilyenkor úgy el tudok kenődni :( Pedig tudom épp ellenkezőleg kéne, h legközelebb már csak azért is jobb lesz, de lehet most megint nem veszem elő egy ideig még...

Viszont akárhogy is nézem, mégiscsak erősödök, fejlődök, mert tényleg vannak olyan gyakorlatok, amik korábban egyáltalán nem mentek, most pedig egyre szebben és jobban. És torna közben olyan szépen látom már felsejleni a kis izomkezdeményeimet :D Na ez tetszik! Sőt, imádom :)

Reggeli: kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
kb egy teáskanál teavaj 40
2 sz csemege karaj 50
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy tányér húsleves sok zöldséggel, hússal tészta nélkül 100 2
egy kisebb adag bakonyi gombás hús 200 6
nokedli (kb 100gr) 160 30
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

fehérje turmix vízzel 121 5
Vacsi:

1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
kb egy teáskanál teavaj 40
2 sz csemege karaj 50
kb 15 gr sajt 80
fél paprika 5 1
1 sz fonott kalács 90 17

1357 119,2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése