2013. április 7., vasárnap

92. nap

Ma is ugyanannyit mutatott a mérleg, szugerálom folyton h többet már neeeeeeee :)
Viszont ma nagyon nem voltam ügyes, semmilyen szempontból :S Nagyon sok lett a kalória, pedig mennyiségre nem ettem olyan sokat... De ez a vadas ebédre eléggé megnyomta... nem tudom egyébként valóban olyan sok kalória van e benne, nem én főztem, de már maga a gombóc elég húzós sajnos... Pedig még holnap is ez lesz az ebéd :S Remélem vmennyire tudtam kompenzálni azzal h estére már nem ettem kenyeret...

A másik h ma bár időm lett vna, egyszerűen képtelen voltam rávenni magam a tornára :( Bánt, mert így a héten már 3 pihi napot tartottam... Nem tudom mi volt velem, de sem kedvem, sem energiám nem volt hozzá, másrészt a hangulatom is a béka segge alatt volt egész nap... Ennek pedig meg is van az oka, sajnos hiába minden, az egészségesebb táplálkozás, sok mozgás, rengeteg D vitamin, semmit sem javul a ciklusom... Múlt hónapban már "csak" 4 nappal menszi előtt kezdtem pecsételni, örültem is h végre alakul, de most megint bő egy héttel előtte elkezdte :( nagyon elszomorít ez az egész, fogalmam sincs már mit tegyek, hisz egy orvos sem tudott segíteni, akkor mégis ki tudna??? Tudom, talán meg kéne próbálnom a paleot, de arra egész egyszerűen KÉPTELEN VAGYOK!!! Lehet ez kifogás, de nem és kész... Viszont, ha kiderül a glutén érzékenység esetleg, akkor muszáj lesz vmi hasonlót elkezdenem így is úgy is... Már azt sem tudom mi lenne a jobb, ha kiderülne ez áll a háttérben, mert akkor legalább tudnám mi a gond, tudnám mi a megoldás és kész, csak épp így leélni a hátralévő életemet, ennyi lemondással... V ha kiderülne semmi bajom, ehetném nyugodtan továbbra is a kenyeret, de akkor megint nem lennék közelebb a megoldáshoz, sőt...

Kínomban már azt tervezem h íratok fel fogamzásgátlót, amit egyébként nagyon nem preferálok, és nem is szeretnék, már sok éve nem élek vele, de az legalább rendben tartaná a ciklusomat...

92. nap (52,9 kg)

Reggeli:  kcal ch
1,5 sz rozskenyér (55gr) 144 29
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2
1 bögre kakaó… 148 20
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy kisebb tányér májgaluska leves 140
vadas hús gombóccal 650 40
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

Aisa maradék joghurtos babapiskótás almája 80 20
fél sz rántott csirkemell (szintén Aisa maradék…) 90 5
Vacsi:

2 db abonett 38 8
2 db orsi virsli 220
mustár+majonéz 100 8
kb 15 gr sajt 80
1 sz kaliforniai paprika 15 2

2012 142

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése