2013. április 6., szombat

91. nap

Nah, megtört a jég, végre ma újra 53 alatt voltam egy icike picikével :) Jaj, olyan jó lenne már ha nem mennék vissza fölé... Most tényleg nagyon figyelnem kell, ami megmondom őszintén h elég nehéz... Most is olyan ehetnékem van, pedig ettem ma rendesen, de odafigyelve, mert nem lett sok a kalória sem és a ch sem, ügyike voltam ma is :)

Torna is volt, de nem vagyok elégedett most magammal annyira. A Z2 has-kar intervallumot csináltam meg, aztán bepróbálkoztam a Tabatából a köredzéssel, de ez még elég merész próbálkozás volt, hát persze h nem ment... 1 kört csináltam meg úgy ahogy, de tudtam h esélytelen folytatnom, mert a negyedét sem tudtam vna megcsinálni :( erre még gyúrnom kell, nagyon sokat... Jó most nekem a Z2, csak azt sajnálom h kifejezetten combra nincs benne torna, ez nagyon hiányzik, ki kell találnom vmit mivel helyettesítsem. Mert mindkét intervallum edzés nagyon tetszik róla és a has-far zóna is, a hát-popsit még nem próbáltam ki. Szóval egyenlőre még maradnom kéne ennél, aztán akkor próbálkozni a keményebbel ha ez már könnyedén menni fog...

Súlyzót is szereznem kellene nehezebbet, mert csak 1 kg-s van, az meg nem elég ezekhez, ahol nincs sok ismétlésszám... Ma néztem is a tescoban, de nem volt...

91. nap (52,9 kg ???)

Reggeli:  kcal ch
1 sz rozskernyér (45gr) 117 24
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
30 gr parasztsonka 70
kb 15 gr sajt 80
retek 15 2,2
Tízórai:

Tejeskávé 46 4
Ebéd:

egy közepes adag rakott halfilé krumplival 380 35
Tejeskávé 46 4
Uzsi:

vaníliás proteines túrókrém 140 8
Vacsi:

3 sz tk vollkorn kenyér 150 30
joghurtos delma (kb 15 gr) 50
3 sz sajtos párizsi 38
kb 15 gr sajt 80
pici pizzakrém 20 3

1282 110,2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése