2013. május 30., csütörtök

Néhány érdekesség

Kicsit visszább vettem az elmúlt 2-3 napban, bár sokkal jobban is lehetett vna, de legalább nem zabáltam össze vissza és meg is lett az eredménye, visszaállt a rend, ma ismét 51,8 kg voltam! Az 53-at soha többé nem szeretném meglátni! Nagyon kell figyelni... Sajnos a nasi nem igazán fér bele, mértékkel talán, de leginkább úgy sem :(

Viszont sajnos a torna sem úgy ment mostanában, 2 teljes nap ki is maradt, és ma is alig bírtam rávenni magam, ez a mocsok időjárás teljesen kikészít :( Folyton sötét van, esik, hideg van, szörnyű :( De nagy nehezen összekaptam magam és tornáztam egy kicsit legalább. Mára már egyébként intervallozást terveztem, de egyrészt rá sem bírtam vna venni magam, másrészt tegnap megvolt a sminktetoválás, és nagyon fájnak a szemeim, be vannak dagadva és pirosak, és szörnyű ha csak véletlen is kicsit hunyorítok... Bár a tornához a szemeknek nem sok köze van, mégsem akartam erőltetni... Zóna2 has-far edzést csináltam és egy kis comb gyakorlatokat.

Este pedig megvolt a masszázs! Már nagyon vártam, Anyósomhoz járt régebben egy gyógymasszőr, engem is ő masszírozott meg, egyszer már régebben is voltam nála, és ugye most is. Beszélgettünk sokat, mondtam neki h kicsit izmosodni szeretnék, meg a maradék kis zsírokat ledolgozni, nagyon sok érdekes dolgot mondott. Nagyon ajánlotta a Fegyenc edzést, mondta olvassam el a könyvet, mert nagyon jó. Utána fogok nézni.

Na de ami a legérdekesebb volt, az a vége felé következett. Ő nyirokmasszázst is csinál, a combokat, csípőt is teljesen átmasszírozza, kifejezetten a nyirok pályákat és csomókat. És a combtövemnél, a csípőmnél teljesen le voltak tapadva az izmok, és alatta el volt tömődve a nyirokcsomó, ezt szétmasszírozta (eléggé fájt is...) és a térdemtől fölfelé elkezdte masszírozni a combomat, a csípő felé, és terelte, és basszus, rendesen lehetett hallani ahogy áramlik a folyadék fel a hasamba, lehetett hallani ahogy zubog, ahogy terelte... Elképesztően érdekes volt, és ez nem humbuk, mert rövid időn belül iszonyatosan pisilnem kellett és a végén annyit pisiltem, mintha kiittam vna a Balatont legalább... Már ez eleve érdekes volt, de az amit még mondott is mellé... Azt mondta ha el vannak tömődve ezek a nyirok csatornák és csomók, nem tud a folyadék rendesen vissza áramolni, elkezd pangni, és egy idő után besűrűsödik, kocsonyásodik és felhalmozódik. Így alakulnak ki ott a zsírpárnák, mert nem tudnak ürülni. És ilyen esetekben hiába is eddzük ezt a területet, soha nem lesz vékonyabb, mert aminek távoznia kell, nem tud, sőt csak tovább halmozódik... Mondta h érdemes lett vna nekem is lemérni előtte és utána a combomat centivel, mert lett vna különbség... Nagyon érdekes!!! Mondta h erre figyelni kell, de magamnak is karban tarthatom, minden nap hanyatt fekve szép lassan biciklizni kell a lábakkal, és ez segít ott megnyitni a csatornákat és áramoltatni a folyadékot vissza le a májhoz, vesékhez h megtisztuljon a salakanyagoktól és távozni tudjon.... Erre figyelni fogok és megcsinálom minden nap! És még lehet masszírozni magamnak fürdés közben, ahogy mutatta. Hát, ezen nem fog múlni, oda fogok figyelni, hátha így sikerülne kicsit még lefaragni a combomból, és persze h később sem legyenek ebből problémák, mert azért komoly gondokat is okozhat ez...

És még egy érdekesség, a méreg drága zsírbontó kezelések is erről szólnak, szinte ugyanezt csinálják meg a kezeléseken, ezért lehet utána mérni centiben is, csak a vizet és felesleges folyadékokat távolítják el :D

Más!

Tegnap tetoválás után még nem akartunk hazajönni, ritkán jutunk el a fővárosba ugyanis, így elmentünk plázázni egyet, egyébként is mindenképp szerettem vna magamnak 1-2 ruhát venni, mert semmim sincs... A Mayo-ban le volt árazva egy tuti jó téglavörös csőfarmer. Örültem, mert találtam is M-es méretet, erre mikor felpróbáltam basszus NAGY VOLT RÁM :O Hát alig akartam elhinni... Egyik szemem sírt, a másik meg nevetett, mert sajnos kisebb méret már nem volt belőle :( Pedig nagyon jó árban volt, én ugyanis nem adok ki 10 ezreket egy nadrágért, hiába márka, és bizony nem mindegy, mert egyik kínai szar sem áll úgy mint ez, úgy áll, ahogy kell, kényelmes és jó érzés viselni... hát sajnos nem sikerült megvenni :( Viszont utána a New Yorkerben azért találtam nacit magamnak, vettem egy olcsóbb zöldet az 28-as és egy krémszínűt ami 36-os :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése