2013. május 12., vasárnap

Mérleg nélkül maradtam...

Hát igen, ma reggel nem sikerült mérlegelnem, ugyanis be sem kapcsolt a dög... Gyanítom h az elem merült le benne, de nem biztos... Vmelyik nap már kiírta nekem azt h LO, majdnem mondtam is egy szépet, de aztán rájöttem, még mindig jobb mintha TEHENET írt vna ki :DDD Szóval a nagy helyzet az h most amíg nem sikerül bele való elemet szereznem, addig nem fogok tudni mérlegelni... És ettől már most elvonási tüneteim vannak... Pont most, mikor rajtam van már majdnem 1 kg plusz a közelgő menszi miatt, és tegnap már 52,9 voltam :( Nem fogom tudni h lement e v sem :S

Másrészt lehet tényleg most kellene leszoktatnom magam erről a mindennapos mérlegelésről... Hisz nagyjából már elértem a célom, az a pár deka már nem oszt nem szoroz, és ha odafigyelek akkor le fog menni úgyis, a lényeg meg h a tükörben azt lássam amit akarok, és a ruháim jók legyenek rám... Csak ez nekem még nem ilyen egyszerű... Lehet így nem fogok tudni várni és holnap centizek egyet, bár most azt sem célszerű, mert elég puffadt a hasam :(

Evésben egyébként még mindig rosszalkodok... Pénteken vettünk a penny-ben egy doboz jégkrémet, ilyen szendvics jégkrém, és csak 95 kalória és 9,5 gr ch van egy db-ban, ami abszolut nem gáz, én meg így aztán azóta minden nap meg is ettem belőle egyet :S De ennyinek azért bele kéne férnie, csak mostanában éhesebb is vagyok és kicsit több kenyeret is ettem, na ez már nem kéne... Most pár napig estére megint abonettet kéne h egyek... És ma még egy túrós süti is becsúszott, Anyósom sütötte és hozott belőle, túrós rózsa a neve, kelt tésztából van, nem nagy az egész és nem is lehet túl cukros, de akkor is... És persze ha már itt van az orrom előtt, nem bírom megállni h ne egyek belőle, mert más az h én magam nem hozok a házhoz ilyet, de így nem bírom megállni :( Na, de szerencsére tudtam tartani a mértéket, mert csak egyet ettem belőle a délelőtti kávém mellé! Csak arra akartam most kitérni h mérték ide vagy oda, azért nem kéne h minden nap becsússzon vmi...

A torna megy szépen továbbra is, legalább azzal nincs gond :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése