2013. június 2., vasárnap

Miniverseny -> motiváció

Holnaptól a csoportban indul egy kis házi fogyiverseny, 1 hónapon keresztül fog tartani. Azt hiszem ez a legjobbkor jön nekem, mert nem tudom hová tűnt a motiváció belőlem... 

Az utóbbi 1-2 hétben alig megy a torna, csinálgatom én, de nem az igazi... Tény h a térdem miatt nem is tudtam olyan változatosan csinálni, most a héten meg a tetoválás jött közbe, de akkor sem az igazi... Ezen a héten mindössze 3x sikerült tornáznom, szóval van mit bepótolni... :(

A helyzet az h ugye súlyban már nagyjából ott vagyok ahol szeretnék, bár a biztonság kedvéért nem ártana inkább az 51-hez közeledni, a fő cél most már az lenne h feszesedjek, formálódjak, kicsit izmosodjak. És ugye, ehhez idő kell, valamint hatalmas elszántság... És ezt rendbe kell tenni a fejemben, mert türelmetlen vagyok, zavar h nem látok különösebb változást a verseny végi állapothoz képest... Ugye, míg fogynom kellett, láttam ahogy mennek le a dekák, centik, láttam h alakulok, változok. De most a súlyom szinte már beállt, bár centiket nem mértem, de nem hiszem h lenne változás... Holnap viszont mérek, centizek és fotózok is, aztán kiderül minden, és remélhetőleg össze is kapom magam a kisverseny hatására, aztán újra tolom ezerrel a tornát is!!!

A térdem egyébként egész jó, mióta egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam rá egy csodakrémet! Esténként kicsit érzem még, de koránt sem fáj úgy mint előtte! Próbálok rá vigyázni, de most már szeretném újra csinálni az intervall edzéseket is, és meg kellene próbálkoznom megint a max tabatával is!!!

Ja, és amiről rég nem írtam, az a gluténérzékenység... Még mindig nem kaptam meg az eredményt... minden héten telefonálok, és mindig azt mondják, majd két hét múlva... Legutóbb abban maradtunk h jövő hét végén érdeklődjek, hát nagyon remélem h addigra már meg lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése