2013. május 18., szombat

51,8 :DDDD

Igen igen, ennyit mutatott ma reggel a mérleg :) Hát erre nem is számítottam, gondoltam max fél kg-val kevesebb leszek mint este, de ez majdnem egy egész kg :DDD Hú de nagy a boldogság, és nem csak azért mert most ennyi vagyok, hanem mert majdnem egy hétig nem mérlegeltem, ettem is rendesen, és mégis ment le egy kicsi, tehát nem kell semmin sem változtatnom, szigorítani főleg nem, hisz előbb utóbb meg is kell h álljon majd a fogyás, erre is figyelnem kell... Fehérjét kellene többet ennem, a minőségen lehetne még javítani, de ha egyenlőre így marad sem gond. Örülök nagyon :)

A térdem viszont aggaszt továbbra is :( Ma nem is intervalloztam, has-popsi edzést csináltam a zónamax-ról, és utána még comb gyakorlatokat, de nem guggolósat, hanem a step-has kisvideóról. Hát az vmi brutál volt, kíváncsi leszek a hatására :D Ezt meg fogom csinálni sokszor mostanában, mert nagyon megéreztem, sztem sokkal jobban mint a sok guggolást és kitörést... Ja, a súlyzón pedig emeltem a súlyt 4,5 kg-ra.
Holnapra a szintén kisvideós belsőcomb-kar edzést tervezem, ebből a 2 kör olyan 40 perc, aztán meglátom utána csinálok e még vmit. Most ilyesmi edzéseket tervezek... De gondolkodom a tabata dvd bevezetésén is, ami nem veszi igénybe a térdet, has-derék, hát-popsi, ilyesmi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése