2013. május 9., csütörtök

Az elmúlt napok

Kicsit nehézkesen mennek étkezés szempontjából, mensi közeleg, ezért elég kívánós és éhes is vagyok :S Még pár nap, túl kell élni... Mindez a súlyomon is látszik, de tudom h ez csak átmeneti és így nem idegesít, meg úgy összességében sem idegesít, mert a ruháim jól állnak (az a kevés ami van...) és a tükörképemmel sincs bajom, persze azt látom hová kell még dolgozni, de összességében egyre elégedettebb vagyok :))) És ez nagy örömmel tölt el, olyan boldog vagyok h januárban belevágtam, és mostanra, mire előkerülnek a rövid nacik, pólók stb, már nem kell szégyenkeznem, és nemsokára felvillanhat a bikini is :D

Rengeteget változtam, és ez annak köszönhető h rengeteget tanultam, amiről már írtam is... És ez a sok új információ hatalmas változásokat eredményez, nagyon szépen formálódok, hihetetlen számomra is h miket tudok kihozni magamból... Persze sok még a dolog, de már így is látom magamon a pozitív változásokat. És ami még számomra is hihetetlen h fontos lett a felsőtestem edzése, amit régen nagyívben letojtam, mert azt gondoltam vékony vagyok és ez elég... nahát marhára nem... de ehhez is idő kellett h rájöjjek... Most meg sokszor nem is a csípőmet, popsimat nézem meg a tükörben, hanem a vállamat, karomat :D Lehet még csak nagyítóval, de én mintha már ott is látnék némi változást :D Ha befeszítem látszik már némi izomkezdemény, és erre nagyon büszke vagyok, mert ilyenem sosem volt még :D Képeket továbbra is havonta fogok készíteni, és havonta fogok centizni is. Így majd látni fogom mi a helyzet, akármit is mutat a mérleg.

De ma már a combommal is kezdtem békét kötni. Felvettem egy fekete térd cicanacit, egy pólóval, ami nem teljesen hosszított, és basszus JÓL ÁLLT :DDD Tetszett ahogy kinézek benne, kissé magasabb sarkú papucsot vettem hozzá és kérem szépen olyan magabiztosan vonultam benne h magamra sem ismertem :D Jaj micsoda boldogság ez :)

Edzésben jó vagyok azt hiszem. Heti 5 stabilan meg van, továbbra is nagyjából kedd és péntek a pihinapom, ez így egész tartható. Heti 2-3 kardio meg van, 1-2 tabata, a többi pedig erősítő, leginkább zóna. Próbálom mindig úgy párosítani h egymás után 2 nap ne ugyanaz az izomcsoport legyen, de van h a popsit mégis nyüstölöm, mert ráfér :) És bizony heti 2-3 felsőtest edzés is befigyel :) Egyenlőre 3 kg-val, de hamarosan emelem 4-re :)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése