2013. május 2., csütörtök

Megnyitottam

Úgy döntöttem megnyitom a blogot, nem lesz többé meghívós, ha vkit érdekel, bármikor elérheti most már :) Nem is értem miért zártam be az elején, talán kishitű voltam, és féltem h belebukok v ilyesmi... Nem kellett vna, hisz ilyen támogatás mellett, mint amit a NonóÉletmód nyújt, csak nyerni lehet :)

Az étkezéseimet még írom, függő lettem, egyenlőre nem bírom abbahagyni, még kell a kontroll, és a súlyom még egyébként is ingadozik, majd ha sikerül tartóan beállni 50-52 kg közé (52 fölé nem szeretnék menni) akkor talán megpróbálom abbahagyni. Viszont nem ide fogom írni napi szinten, hanem csináltam neki egy külön fület fölül, ahogy az edzéseimnek is, ahogy időm engedi töltöm ezeket, bejegyzést pedig nem biztos h minden nap fogok írni, csak ha úgy érzem írhatnékom van :)

A verseny máris hiányzik. De persze ettől függetlenül minden megy tovább, az odafigyelés és a torna is, hisz van még munka bőven :) Viszont megtaláltam az abszolut célomat! Anyáéknál a hétvégén láttam egy BiotechUsa katalógust, már akkor megfogott a címlapon lévő lány fotója, ma pedig voltam a boltban venni fehérjeport, és én is kaptam ilyen katalógust, lefotóztam, ez a cél:

Szerintem TÖKÉLETES :) Szép, formás, épp kellően izmos has, nem túl izmos, pont jó, szép, karcsú, feszes comb és csípő. És a karja, válla, pont tökéletes :) Szépen definiált, formás, kerek, nekem abszolut megfelel, ilyet szeretnék :) Remélem hamarosan elkezd alakulni majd :)

A másik, bőven kell még combra, popsira dolgozni. Ott még van zsír is, sőt még a hasamon is, szóval heti 2-3 intervallum edzés marad biztosan (meg amúgy is függő vagyok már) mellé pedig emelnem kell a súlyzós edzéseket. A ZMax tabata a cél most, h egyre többet és jobban meg tudjak belőle csinálni. Most még abszolut kicsinál, sokkal kevesebb megy és nem biztos h az is szépen... DE mint már megtanultam, csak kitartás kell hozzá, és csinálni, majd erősödök, ahogy eddig is, mára is ezt az edzést terveztem be :)

Mellette belevágtunk páran a Csajokkal egy 30 napos guggolós programba. Már 3 napon túl vagyunk, hát kíváncsi leszek a folytatásra, mert eddig még nem volt vészes, sőt, meg sem kottyant, na de a mai napi pihi után elkezd majd durvulni a helyzet :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése