2013. május 5., vasárnap

Ajaj

A jubileumi 120. napon elért célsúlyomnak asszem adtam egy nagy pofont ma, elég sok összevisszaságot ettem :S A vacsoránál pedig még repetáztam is... Na de vegyük úgy h megünnepeltem a sikeremet :D
Ja, és tornáztam is egy órát, az a 2000 kcal amit megettem, csak bruttó, remélem párszázat el is égettem belőle :)

Ma előkerült a RR2009-es dvd, kedvet kaptam a régi kedvenc csípő-popsi edzéshez. Előtte pedig PE Zóna1 comb-kar, még mindig 3 kg súlyzóval. Még mindig elég nehéznek érzem, nem tudom mikor lenne érdemes emelni rajta... De azt hiszem kicsit még várok vele.

És egy érdekes dolog. Most az utóbbi 1-2 napban határozottan izomlázat érzek a combom, fenekem tájékán :) Ez most újdonság, mert bár január óta elég keményen tornázgatok, szinte egyszer sem volt igazán izomlázam, nagy ritkán éppen csak egy minimális... Kicsit aggódtam is emiatt h talán nem is jól csinálom az egészet, de mivel az eredménye elég szépen látszik, gondolom csak nem csinálhattam olyan rosszul. Viszont nem értem akkor miért nem volt sosem izomlázam egy egy kemény torna után? Lehetséges volna h tényleg semmi izmom nem volt, ami fájhatott vna???? Ez tényleg érdekelne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése