2013. május 2., csütörtök

:)

Ma ismét elővettem a Zóna Maxot, mert nehogy már kifogjon rajtam :) A tabatát terveztem mára, és mellé a Zóna1 comb-kar edzést, bár már akkor éreztem én h lehet kicsit sokat képzelek még magamról :D

Kicsit nehezen is kezdtem el ma a tornát, olyan fülledt, nyomott idő volt, én is elég nyomott voltam... De szerencsére sikerült erőt vennem magamon, és Aisa is aranyos volt ébredés után, hagyta h letornázzam. Igen, letornáztam, keményen összeszorítottam a fogam, és megcsináltam!!! Eddig most csináltam ezt harmadszor v negyedszer és most ment a legjobban :) Úgy örültem neki, na de dőlt is rólam a víz, azt hittem az intervallok után semmi sem tud jobban megizzasztani, hát de... Viszont most egyszer sem álltam meg, nyomtam keményen, de szó szerint nyögtem, sztem ha vki hallotta kintről jókat röhöghetett rajtam :D Az utolsó körnél volt talán h volt amiből kevesebbet csináltam, mert egyszerűen már csak lassabban ment :S De akkor is olyan boldog és büszke vagyok, hisz tudtam h előbb utóbb menni fog, csak nem szabad feladni, csinálni kell! Szóval a tabata max heti 1-2x biztosan lesz!

És íme egy kép a mai edzés után, sajnos nem adja vissza mennyire izzadtam, de a fejemről csorgott a víz :D

És délután szoliztam is egyet, meg fodrásznál is voltam, szóval most szuper csini vagyok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése